Sunday 30 September 2018

[Video Anwar: Agong bersihkan rekod hukuman saya dari 1998] Ahli Majlis Tertinggi Umno dan fitnah berpisah tiada! Najib akui KECIL HATI dilupakan semasa sidang agung Umno? Kah3.

Ahad, 30 September 2018


Foto Suara Rakyat.

Demi nak mengekang kemaraan Anwar Ibrahim (DSAI) ke parlimen, salah seorang Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Lokman Noor Adam tanpa rasa bersalah telah sebarkan viral berita palsu dan satu tuduhan tanpa bukti mengenai kononnya DSAI disiasat oleh pihak berkuasa Singapura kerana terlibat dalam kes liwat di negara itu.

Pengarah Komunikasi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Ahmad Fahmi Mohamed Fadzil menafikan maklumat yang tersebar di media sosial itu setelah memeriksa dengan pihak Mediacorp di Singapura. Mereka mengesahkan tidak pernah menyiarkan berita berkenaan.

Kami harap Polis Selangor dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia dapat berbuat sesuatu untuk ambil tindakan yang sewajarnya terhadap pemimpin Umno tersebut.

UMNO dan Fitnah Berpisah Tiada !!
Foto Suara Rakyat.
Nak kenang jasa tang mana tu....
Krikk.. Krikk.. Krikk..

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena