Sunday, 14 October 2018

[Video Lim Guan Eng Sebak Pemergian SALEEM IKLIM] Batal kontrak tingkap kalis peluru Kementerian Kewangan zaman Najib...TINGKAP di tiga tingkat paling atas sahaja RM7 JUTA? Ai yak membazirnya!

Isnin, 15 Oktober 2018

Foto Suara Rakyat.
Sampai gitu sekali Najib ketika berkuasa dahulu nak bazirkan wang rakyat semata2 nak pasang tingkap kalis peluru di tiga tingkat paling atas Kementerian Kewangan di Putrajaya itu UNTUK APA ??!

TINGKAP SAJA RM7 JUTA ??!.. Nasib baik tak 90 juta.

Ada hikmahnya BN tumbang PRU14.. klu tak..
Batal kontrak tingkap kalis peluru Kementerian Kewangan zaman Najib.
Bangunan Kementerian Kewangan tersergam indah di Persiaran Perdana, Presint 2 di Putrajaya. — Paparan skrin Google
KUALA LUMPUR, 14 Okt — Kerajaan baru Pakatan Harapan membatalkan projek menukar tingkap kaca kalis peluru di tiga tingkat paling atas Kementerian Kewangan di Putrajaya.

Menteri Kewangan Lim Guan Eng berkata keputusan dibuat kerana projek bernilai RM7 juta itu membazir wang negara dan berlebihan, lapor Malaysiakini.
“RM7 juta untuk kaca kalis peluru, beginilah cara mereka membazirkan wang,” katanya, merujuk pentadbiran kerajaan Barisan Nasional (BN) yang tewas dalam pilihan raya Mei lalu.
Dengan nada berseloroh dalam wawancara dengan portal itu, Lim berkata terdapat “cara lebih mudah untuk bunuh saya, daripada menggunakan penembak hendap.”
Tiga aras teratas kementerian itu, sewaktu menterinya Datuk Seri Najib Razak, dilaporkan menempatkan timbalan ketua setiausaha Perbendaharaan di tingkat 10.
Tingkat 11 pula menempatkan pegawai-pegawai menteri kewangan dan timbalan menteri, manakala 12 untuk bilik mesyuarat.
Laporan portal itu tidak menyebut berapa keping tingkap yang mahu ditukar dengan kaca kalis peluru.

2 comments:

AMISHA said...




Saya selalu berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan peminjam yang meminjamkan uang tanpa membayar terlebih dahulu.

Jika Anda mencari pinjaman, perusahaan ini adalah semua yang Anda butuhkan. setiap perusahaan yang meminta Anda untuk biaya pendaftaran lari dari mereka.

saya menggunakan waktu ini untuk memperingatkan semua rekan saya INDONESIANS. yang telah terjadi di sekitar mencari pinjaman, Anda hanya harus berhati-hati. satu-satunya tempat dan perusahaan yang dapat menawarkan pinjaman Anda adalah SUZAN INVESTMENT COMPANY. Saya mendapat pinjaman saya dari mereka. Mereka adalah satu-satunya pemberi pinjaman yang sah di internet. Lainnya semua pembohong, saya menghabiskan hampir Rp15 juta di tangan pemberi pinjaman palsu.

Pembayaran yang fleksibel,
Suku bunga rendah,
Layanan berkualitas,
Komisi Tinggi jika Anda memperkenalkan pelanggan

Hubungi perusahaan: (Suzaninvestment@gmail.com)

Email pribadi saya: (Ammisha1213@gmail.com)

Mohammad Ismali said...

kesaksian nyata dan kabar baik !!!

Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena