Thursday 1 November 2018

[Video Menteri tolak cadangan siaran langsung perbicaraan Najib] AMANAH: Hati-hati terima 'pelarian politik'.

Khamis, 1 November 2018
Image may contain: 2 people
Ketika Negara kena rompak oleh para penyamun  sekoq Lebai pun tak turun buat demo bantah demi Islam... 
Tumpang sekole.

AMANAH: Hati-hati terima 'pelarian politik'

AMANAH mengingatkan parti komponen Pakatan Harapan supaya lebih berhati-hati menerima anggota parlimen yang mahu melompat parti.
"Kita harus cermati. 
"Saya tidak mahu HARAPAN jadi tempat atau destinasi mana-mana (individu) yang kita katakan sebagai 'pelarian politik',” kata Timbalan Presiden AMANAH Datuk Salahuddin Ayub di lobi Parlimen hari ini.
Katanya, parti terlibat harus meneliti kenapa tindakan itu diambil dan sama ada ia demi kepentingan peribadi semata-mata.
Anggota parlimen Pulai itu mengulas dakwaan 40 anggota Dewan Rakyat Umno akan melompat parti dan menyertai BERSATU, seperti disebut anggota majlis tertingginya Datuk A Kadir Jasin.
Spekulasi itu timbul lagi selepas anggota parlimen Jeli Datuk Seri Mustapa Mohamed meninggalkan Umno dan menyertai BERSATU baru-baru ini.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena