Monday, 26 November 2018

[Video Azwanddin Cabar DAP] NGO Orang Melayu jangan ghairah nak bagi amaran 13mei69...Sebenornya tak ada apa pun, persediaan pun hampeh dan LABON aje boleh! Tengok Najib, asetnya kat rumah aje RM1.1 bilion.

Isnin, 26 November 2018
Image may contain: 8 people, people smiling, text
Tumpang sekole.

MAKIN BANYAK CAKAP MAKIN BANYAK SILAP

Pernah dinasihat secara baik supaya berundur.
Pernah ditegur secara terbuka, berundurlah...

Bangkai gajah tidak boleh ditutup dengan nyiru..
Kebenaran akan muncul akhirnya...
Satu pembohongan memerlukan 10 pembohongan untuk menutup..
10 pembohongan memerlukan 100 lagi pembohongan untuk kaberap..

Satu demi satu kini pekung dibuka..belum ke mahkamah, dah mcm ada bayangan memang sah ke sungai buluh...

Ada juga naik main sentimuen kaun nak tutup lubang korup, boleh ke?
Orang Melayu jangan ghairah sangat nak bagi amaran 13mei69 berulang hakikatnya orang melayu tak ada apa pun, persediaan pun tak ada, sekadar sembang, gebang kedai kopi...

Kalau darurat, berapa kemampuan beli stok sardin simpan di rumah? belum sempat berjuang, dah mati kebuluran..

Akhir kalam, laki bini turun naik mahkamah, keluar masuk sprm.. gambaran cujup jelas betapa parah dan hapraknya pemimpin berkaitan 

1 comments:

Smart Pomen said...

Melayu ade Parang terbang. Org Pakai m16. Ak47 ke. Segala mcm senjata.melayu bangga dgn Parang terbang je la...

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena