Friday 30 November 2018

[Video TERKINI! Papagomo ditahan REMAN selama beberapa hari & Papagomo: Team PERANG dah ready] Mahkamah isytihar kerusi Cameron Highlands kosong & Pilihan raya diadakan semula.

Jumaat, 30 November 2018
Team PERANG dah ready

Tok Singa & Skuad Badar beri amaran kepada DAP

No automatic alt text available.
Jualan rugi, taukey lari bini mati... 

Mahkamah isytihar kerusi Cameron Highlands kosong

 Mahkamah Pilihan Raya di Kuala Lumpur hari ini membatalkan keputusan Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) bagi kerusi Parlimen Cameron Highlands, Pahang dan mengarahkan supaya pilihan raya diadakan semula.
Hakim Azizah Nawawi berkata calon DAP M Manogaran berjaya membuktikan terdapat amalan rasuah yang menyaksikan kemenangan kepada BN.
Pada pilihan raya umum ke-14 pada Mei lalu, naib presiden MIIC itu mengalahkan calon Manogaran yang mewakili Pakatan Harapan.
Sivaraj memperolehi 10, 307 undi manakala Manogaran pula 9,710. Calon PAS Wan Mahadir Wan Mahmud mendapat 3,587 dan calon PSM dan Berjasa hilang wang pertaruhan mereka. 
Pemimpin MIC itu ketika dihubungi Malaysiakini, berkata beliau akan merayu keputusan mahkamah berkenaan.
Kerusi Cameron Highlands sejak sekian lama ditandingi oleh pemimpin MIC dan menjadi kubu kuat BN.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena