Sunday 3 February 2019

[Video Ada Berlaku Transaksi & Husam Dedahkan PAS Terima RM90 juta] Seedih Ape BOSSKUL? Najib akui sedih, lalui detik sukar lepas BN tewas.

Isnin, 4 Februari 2019

Image may contain: 4 people, people smiling, text
No photo description available.
TS.
Image may contain: 1 person, text
Image may contain: 1 person, smiling

Najib akui sedih, lalui detik sukar lepas BN tewas

Bekas perdana menteri Najib Razak mengakui beliau sedih dengan apa yang diperlakukan terhadapnya dan keluarga selepas kekalahan BN dalam Pilihan Raya Umum (PRU) Ke- 14 lalu.
Mengakui tidak menjangkakan BN akan tewas, Najib berkata beliau dan keluarga terpaksa melalui detik sukar.
Beliau berkata demikian ketika bersiaran langsung di laman sosial Facebook bersama pendakwah bebas Ahmad Husam Baderudin, hari ini.
"Memang saya berasa amat sedih dengan ada yang telah menimpa saya selepas kekalahan. Pertama, saya tidak menduga akan kalah kerana kita buat banyak kebaikan untuk negara, untuk rakyat, tapi malangnya seperti mana ustaz kata semuanya telah tertutup dengan fitnah.
"Bila saya dah kalah memanglah saya dengan keluarga melalui ujian yang cukup berat, tetapi apa yang menyebabkan kami tenang kerana kami percaya pada kebenaran.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena