Tuesday 5 February 2019

[Video BINTANG SHAFEE SEMAKIN MALAP?] Umno tak terpengaruh ramalan populariti PH merosot & Zahid kembali ke pentas politik Khamis ini? Najib pula melayan BAKI & SISA KEBEBASAN Bosskul di luar.

Selasa, 5 Februari 2019

Umno tak terpengaruh ramalan populariti PH merosot

Pemimpin Umno diingatkan supaya tidak terpengaruh dengan ramalan Firma penyelidikan Fitch Solutions Macro Research bahawa populariti Pakatan Harapan (PH) akan menurun dalam tempoh beberapa bulan nanti.
Sebaliknya kata Ketua Penerangan Umno, Dr Shamsul Anuar Nasarah dalam apa juga situasi Umno perlu berkerja dan berusaha memulih serta memperkasakan parti itu.
"Sasaran kita adalah untuk kembali berkuasa dengan memenangi pilihan raya. Oleh itu Umno mesti kuat dan kekuatan kita tidak boleh dengan hanya bergantung kepada kelemahan PH.

Zahid kembali ke pentas politik Khamis ini

Ahmad Zahid Hamidi dijangka kembali ke pentas politik Khamis ini selepas hampir dua bulan bercuti dari tugas sebagai presiden Umno.
Melalui kiriman di Twitter, Ahmad Zahid berkongsi poster forum yang akan mengupas kerjasama Umno dan PAS yang akan diadakan di parlimennya di Bagan Datuk.
Ahmad Zahid akan tampil sebagai Ketua Umno Bagan Datuk dan akan berkongsi pentas forum dengan Ketua PAS Bagan Datuk Mishabul Munir Masduki.
Malaysiakini

MELAYAN BAKI DAN SISA KEBEBASAN DI LUAR..

Tidak salah, malah terpuji selepas apologies kesilapan lalu Najib mendekati rakyat untuk menabur simpati...

Apologies? Fakta terbaik...
Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena