Sunday 10 February 2019

[Video KDN bincang dengan Dr M pengganti IGP, timbalan] Tok Usin Ceroii kembali? #HeroBerjubah yg ambil fulus, lpas tu depa suruh TGHH saman SR, lpas tu..dot dot dot!

Isnin, 11 Februari 2019
Image may contain: 2 people, eyeglasses and text
Hadi..engko merepek apa lagi ni...
#HeroBerjubah yg ambil fulus
#HeroBerjubah yg ambil fulus, lpas tu depa suruh TGHH saman SR, lpas tu depa lancarkan tin Milo utk kutip duit dari jemaah2 yg dahagakan infak demi perjuangan... Lpas tu bila depa rasa jika diteruskan kes saman tersebut, akan makin byk rahsia kejahatan #HeroBerjubah akan terbongkaq, maka depa pengaruhi TGHH supaya tarik semula kes saman terhadap SR.
Di sini ada 3 situasi.
1)#HeroBerjubah terselamat dan berpeluang utk terus kuasai PAS dan perut depa akan semakin membuncit kekenyangan.
2) TGHH dijadikan kambing hitam oleh #HeroBerjubah... Imej TGHH telah dikoyak dgn sgt teruk... (ini juga sbnrnya adalah strategi #HeroBerjubah utk cepat berjaya kuasai kerusi no. 1 dlm PAS.
3) Jemaah pula dianggap sebagai bahan mainan saja oleh puak2 #HeroBerjubah... Depa mengambil kesempatan keatas sifat ikhlas dan semangat ingin berjuang para jemaah PAS.
Dulu selepas tamat peperangan dgn Jebon, tok pernah halakan muncung senjata kepada puak2 #HeroBerjubah tetapi ramai yg menuduh tok bukan2 pada masa tu, maka tok ambil keputusan letak senjata dan biarkan saja #HeroBerjubah kuasai PAS dgn rakusnya dan tok yakin suatu hari nanti jemaah akan lihat jugak kerosakkan yg dilakukan oleh #HeroBerjubah...
Sekarang yg rugi adalah PAS... Imej TGHH telah terkoyak teruk, imej kesucian Islam yg diperjuangkan PAS juga sudah tercalar, derma2 dari jemaah juga telah dibazirkan dgn sia2 saja... Yg untung hanyalah puak2 #HeroBerjubah saja yg kini sedang sendawa kekenyangan di kerusi empuk Terengganu...!!!
Wallahi puak2 #HeroBerjubah wajib ditumpaskan jika ingin melihat kembali PAS yg benar2 membawa Roh dan Perjuangan Islam...
Allahu Akbar!!!
Tok Usin Ceroii Original
4/2/2019
Terengganu

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena