Tuesday 5 February 2019

[Video ‘SAKSI HIDUP’ muncul selepas saman SARAWAK REPORT DITARIK?] AWAS PERANGKAP PERANG SARAF PASNO & Siti Hasmah lawat Azmin di hospital.

Selasa, 5 Februari 2019

Image may contain: 4 people, people smiling, text
TS.

Siti Hasmah lawat Azmin di hospital

Isteri Perdana Menteri, Tun Dr Siti Hasmah Mohd Ali meluangkan masa melawat Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali semalam, yang dimasukkan ke hospital dan menjalani pembedahan.
Perkara itu dikongsikan anak Mohamed Azmin, Farah Amira menerusi akaun Twitternya yang merakamkan kehadiran Dr Siti Hasmah dan ditemani isteri Timbalan Presiden PKR itu, Datin Seri Shamsida Taharin di sebuah bilik hospital.
Bagaimanapun Farah Amira tidak mendedahkan jenis pembedahan dan di mana ayahnya mendapatkan rawatan.
A picture paints a thousand words, they say. Indeed, Abah @AzminAli in high spirits, from the care, love and affection showered on him by Tun Dr. Siti who came to visit after Abah's surgery. (Sekeping gambar menceritakan seribu perkataan, kata mereka. Sesungguhnya, Abah @AzminAli berada dalam semangat yang tinggi, susulan daripada perhatian dan kasih sayang yang ditunjukkan oleh Tun Dr Siti yang datang sendiri melawat selepas pembedahan Abah).
“Such a gem of a person, Tun Dr. Siti is the embodiment of kindness, gentleness, love and compassion as I can see for myself in the way she cares for Abah @AzminAli (Sungguh indah, Tun Dr Siti adalah lambang baik hati, penyayang, pencinta dan belas kasihan yang saya dapat lihat sendiri dengan cara beliau mengambil berat hal Abah @Azmin Ali).” kata Farah Amira di Twitter semalam.
Malaysiakini.

Otai BERSIH
*AWAS PERANG SARAF PASNO*
Seseorang sedang & akan jadi kambing hitam sikit masa lagi. Permainan telah bermula, utk melepaskan diri dari tidak terkait dan akan bawakan p'roses ini ke peringkat seterusnya. Hasrat sebenar adalah bagi membersihkan nama atas tujuan kebaikan derma.
Hat sebelah nun di sana pula terpaksa bertahan seketika sebelum memutar isu agama & kaum. Dan barisan blog caitrooper mereka sdg bekerja mengalihkan tumpuan. Siapakah gerangan dalam program saraf mereka utk alihkan pandangan ? 
- Azmin Ali, di katakan akan ambil posisi TPM lepas raya cina.
- Anwar Ibrahim di katakan bergaduh dgn Azmin.
- Mahathir pula di kata tak sebulu kpd Anwar tetapi kpd Azmin.
- Amirudin di Selangor di katakan kan letakkan org di Semenyih kunun berlawan dgn Bersatu.
Ini adalah beberapa intipati permainan saraf yg sedang di reka telah di sampaikan kepada GM sebentar tadi oleh unit dalaman mereka sendiri. 
Bertitik dari ini... selepas blog saraf bentangkan berita panas sedemikian, maka wartawan yg masih mempunyai agenda menyelamatkan najib kan bertanya para2 pimpinan PH terhadap isu yg di bentangkan di atas menerusi mana2 PC yg di lakukan samada rasmi mahupun tidak.
Sekiranya pimpinan PH salah cakap & wartawan itu tulis di akhbar & media mereka, hal ini akan jadi sprt benar walaupun ia berpunca dari blog saja.
Terkini dari blog, sinar harian juga termakan adu domba blog saraf kemudian di tulis ke media mereka. Dan GM sendiri melihat Malaysiakini semakin terpengaruh ideologi tabloid.
Nasihat GM kepada para wartawan... Kleptokrasi telah rakyat gagalkan. Hari ini adalah pembangunan ekonomi & kestabilan emosi rakyat. Usah gunakan kebebasan media saat di belakangnya hanya utk mempertahankan kejijikan kleptokrasi & kawanannya di sebelah. TV3 & utusan adalah contoh terdekat, tiba ja isu pimpinan PH.....dikatakan kebebasan media. Tang tiba bahagian kleptokrasi & kawanannya, syumul membisu ja. 
Dan kepada kalian yg menulis di media sosial, sila peka pendadahan yg GM bentangkan ini. Sesuatu program saraf sdg di reka oleh mereka dlm menyelamatkan sesuatu.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena