Saturday 23 February 2019

[Video Soal 1MDB Satu Dunia Dah Tahu] TOL PERCUMA 11pm-5am Bersedia dengan jawapan2 yang munasabah! PAS guna wang Umno bayar deposit calon PRU14, kata laporan & BOSSKAMU bersekongkol pengubahan wang haram dengan Paul Stadlen RM15 juta.

Ahad, 24 Februari 2019
Tiada penerangan foto disediakan.
Warga KL, PUTRAJAYA, SHAH ALAM dan kawasan sekitar.
Bersedia dengan jawapan2 yang munasabah. Esok sudah tentu akan jadi TOPIK UTAMA.
Kalau enta/antom tak boleh jawab maka bersedialah untuk terima kritikan dari netizen.
Antara perkara yang akan disentuh ialah
".. perlu keluar dari rumah ke tempat kerja seawal mungkin dan balik selewat mungkin...".

PAS guna wang Umno bayar deposit calon PRU14, kata laporan

Menurut Sarawak Report, PAS bertanding di semua kerusi Parlimen dan DUN pada PRU14 lalu guna duit Umno untuk pecahkan undi pembangkang.
Otai BERSIH 
Penasihat, pencuri & penipu!
Image may contain: 1 person, text
Image may contain: text
No photo description available.
Pada November 2018, Paul Stadlen menjadi orang yang dikehendaki oleh SPRM untuk siasatan. Dia tidak muncul hingga sekarang. 

Pada Februari 2019, Paul Stadlen bersama² peguam Umno, Mohd Hafarizam telah didakwa di Mahkamah atas tuduhan pengubahan wang haram berjumlah RM15 juta. 

Paul Stadlen dilantik sebagai PR Consultant kepada Perdana Menteri, tetapi Najib menafikan bayaran RM15 juta itu adalah dari Kerajaan. 
TS.

2 comments:

nick said...

Kerajaan PH mesti "smart" bukan dungu. Tol percuma waktu 11pm sehingga 5am tu satu kebodohan. Adalah lebih baik memberikan diskaun 50% keatas kesemua tol dari memberikan tol percuma waktu rakyat dok tidur dikatil. Pak2 menteri jadilah lebih cerdik bukannya "bodoh sombong". Strategi tol ni sememangnya dungu.

Nick.
Cape Tiger.

Cahaya Semulajadiku said...

Saya berpendapat. tng n smart kad rakyat mesia gunakan lain dr kad rakyat asing atau pelancong. Dan kadar tol utk rakyat mesia bayar dan orang asing bayar hendaklah dengan kadar yg lain

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena