Tuesday 12 February 2019

[Video Tun M: Menteri nak pergi mana, pergilah & Madah Berhelah] Abduh bermadah berhelah? Diwar-warkan 'sumber' SPRM tiada dana RM90 juta masuk ke Akaun Pas? Memang betul lah walaun, nak gembira apanya! Nak di siasat SR terang2 sebut masuk akaun pemimpin atasan Pas.

Rabu, 13 Februari 2019
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, orang senyum, teks

 Madah Berhelah

KEBENARAN ITU BAGAIKAN KERETAPI MALAM
Kan senang kalau awal-awal mengaku, tidaklah keadaan jadi kelam kabut. Setakat ini sudah dua orang pemimpin tertinggi Pas mengesahkan rakaman suara yang mengakui dia tahu yang pemimpin Pas ambil duit Umno sebagai suara Nik Muhammad Abduh. Pemimpin pertama yang mengesahkan Tuituman dan kedua Takiyuddin Hassan.
Pengakuan ini dibuat mungkin setelah ada beberapa saksi yang mengikuti ceramah yang dirakam itu sudah mula bersuara mengakui mereka mengesahkan sebagai suara Nik Abduh. Tidak mengapa, bagus mengaku sesuatu yang benar. Kita diajar bercakap benar dan jujur. Jadi ke mana nak lempar yang kata-kata tuduhan itu sebagai karut dan fitnah sebelum ini?
Jelas yang karut dan fitnah kini terjawab dengan sendiri. Saya selalu mengatakan kebenaran bgaikan kereta api malam yang tetap sampai ke setesennya walaupun lewat.
Kita tunggu dan dengar pula pengakuan ikhlas dan terbuka daripada Nik Abduh selepas ini. Setakat ini dia belum mengakui secara jujur dan masih bermadah helah mengatakan, kata-katanya dipetik di luar konteks. Pulak. Saya nak sebutkan di sini dalam penialaian saya terhadap apa yang berlaku Nik Abduh tidak perlu bimbang dia insyallah tidak akan dibawa ke mahkamah atas tuduhan mengambil duit Umno. Trims.
Imej mungkin mengandungi: teks
Diwar-warkan sumber dari SPRM mengesahkan tiada dana RM90 juta masuk ke Akaun Pas. La memanglah bukan masuk akaun Pas nak gembira apanya...terang2 sebut masuk akaun pemimpin atasan Pas...

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena