Saturday 12 December 2015

Provokasi Ayat Sharizat "Umno lemah DAP ambil alih negara..." Owhh no, no! Bagaimana DAP boleh memerintah? DAP tanding 51 Parlimen aje, jumlah semua Parlimen 222.

Sabtu, 12 Disember 2015
Bunjai Aing Kalau cina DAP yang pegang,pelembagaan dan Raja2 tetap milik bumiputera.Sy rasa,dalam DAP akan ada kaum lain yg pegang jawatan,cuma konsep orang cina memang utamakan duit dan disiplin.Mana2 company orang cina DAP jadi bos akan pentingkan duit dan kualiti.Kalau Cina DAP dh pegang jawatan,sy ingat orang kerja di Putrajaya tidak boleh lambat masuk kerja,rajin kerja.Walau puting beliung yg melanda,duduk macamana pon cina DAP Tanah Malaya tetap kepunyaan Melayu.So tak perlu risau bila cina DAP ambil alih.Yang takut kepada cina DAP ni,mesti ada niat lain yg tersembunyi.

Kata2 Pujangga,
Klau BODOH,
MESTI Ahli2 UMNO
Klau MATA DUITAN
MESTI Ahli2 UMNO
Bawak Lah Masaalah Bauksit Kat Pahang, Baru Terserlah Tokoh Kepimpinan... DOKTOR?

1 comments:

Master Jaguh said...

AWAS !!
Budak Budak Dilarang Masuk !!
>>> KLIK SINI <<<

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena