Tuesday 9 February 2016

[Video] Cina sokong BN dapat apa? Dah ludah jilat balik! PERKASA bimbang rakyat bangkit berontak.

Selasa, 9 Februari 2016
 Cina sokong BN dapat apa..?? ceciter sikit Zahid..

Page Liked · 46 mins 
 Sogok wang bukan budaya umno ? Sapa nak percaya percayalah , ku tahan tangan ni, menggeletar tahan gelak !

Page Liked · 10 hrs 
 
Kalau di Malaysia , rasanya Mat Basah berkali2 kena hukuman sprt ni..
Ha ha ha..
ONLY IN MALAYSIA.
Yg kaki tidor masih lagi disanjung

Cadang pinda OSA, PERKASA bimbang rakyat bangkit berontak

Pertubuhan pendesak Melayu PERKASA membangkitkan tentang keraguan mereka terhadap cadangan Peguam Negara, Tan Sri Mohamed Apandi Ali untuk meminda Akta Rahsia Rasmi 1972.
Ketua Penerangan PERKASA, Hassan Basri Muhammad berkata usaha Apandi untuk meminda akta itu kini lebih menjurus kepada kebimbangan akan terdedahnya dokumen dan maklumat membabitkan salahlaku dan penyelewangan.
"Persoalannya apakah pendedahan maklumat tentang masalah tender dan perniagaan yang tidak mengikut peraturan, salahlaku rasuah, isu penyelewengan, penipuan dan sebagainya itu merupakan isu keselamatan negara," katanya dalam kenyataan media.
NGO itu jugu bimbang sekiranya rakyat bangkit dan memberontak untuk menzahirkan ketidakpuasan hati mereka.
"PERKASA melahirkan kebimbangan isu keselamatan yang lebih besar ialah apabila rakyat bangkit dan memberontak untuk menzahirkan ketidakpuasan hati apabila ada usaha menutup dan melindungi maklumat penyelewengan melalui pindaan Akta Rahsia Rasmi tersebut.
"Sepatutnya Peguam Negara lebih berusaha untuk mempertahankan maklumat dan sumber dalam usaha mewujudkan sebuah kerajaan yang bersih dan telus dibawah prinsip 'good governance' dan sekaligus menambahkan keyakinan rakyat," katanya.
Apandi Sabtu lalu merancang untuk meminda Akta Rahsia Rasmi 1972 bagi meningkatkan hukuman ke atas mereka yang membocorkan rahsia negara dengan hukuman penjara seumur hidup dan 10 sebatan rotan.
Hukuman sama juga dicadangkan terhadap wartawan yang tidak mendedahkan sumber maklumat mereka.
Malaysiakini

1 comments:

pak muliadi said...

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.


KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena