Saturday 8 September 2018

[Video Anwar Ibrahim Hentam Lokman Adam "Ingat Rakyat BODOH" & Melayu Bangkit@Umno Terjunkit LOKMAN ADAM BERGELUT DENGAN ANGGOTA POLIS] Ayuh, melayu bangkit laa? Bangkit daripada jadi hamba Umno yang dah TERSUNKOQ!

Ahad, 9 September 2018


Related image
Ohh, melayu bangkit lah, bangkit daripada jadi hamba Umno yg dah TERJUNGKIT!
Satu slogan yang makin hebat semenjak UMNO kalah teruk dalam PRU14. Aku pun setuju, Melayu sepatutnya bangkit. Lamaa dahhh aku setuju hatta sebelum UMNO ditubuhkan. Kalau kita lihat pola pengundian Malaysia, 97% Cina undi PH , 80% India undi PH , cuma 27% Melayu undi PH. Jelas nampak disini orang Cina yang dikatakan kuat menipu berusaha bersungguh2 untuk menolak kerajaan penipu. Orang Melayu yang beragama Islam yang tidak menipu tetapi terus tertipu dengan memberi undi kepada kerajaan penipu. Melayu jenis inilah yang perlu bangkit daripada kebodohan menyokong kerajaan penipu dan kini parti yang memperjuangkan Islam itulah yang bermati2an memperjuangkan kesinambungan UMNO, tonggak kerajaan penipu. Nauzubillah. 

Melayu perlulah bangkit daripada menjadi hamba pemerintahan UMNO. Rakyat telah bangkit menenggelamkan UMNO tetapi masih ramai Melayu yang belum bangkit untuk menyedari UMNOlah yang menyebabkan Melayu lembab dan korup. Lembab sebab disuapkan dengan pelbagai kemudahan atas slogan keistimewaan orang Melayu. Kemudian Najib suapkan pulak dengan BRIM dan macam2 bantuan kewangan sehinggakan Melayu menjadi semakin malas. Setiap tahun menadah tangan menunggu pemberian. Lihat saja kepada orang Cina yang tak banyak kerajaan beri kemudahan, takdak keistimewaan seperti Melayu tetapi at the end of the day mereka menjadi bangsa yang berjaya. tengoklah dalam apa bidang pun depa berjaya terutama dalam bidang ekonomi dan pelajaran. Depa tak banyak diberi keistimewaan maka mereka terpaksa berusaha dan fokus sepenuhnya untuk kejayaan. 

Oleh itu wahai Melayu yang belum bangkit, marilah kita sama2 bangkit untuk menjadikan bangsa Meayu sebagai bangsa mulia, bukannya bangsa yang meminta2, bukannya mangsa terpinggir . Bangsa yang hebat bukannya bangsa yang kuat menipu dan keparat. Serulah anak cucu untuk berusaha memertabatkan bangsa dengan jalan yang Allah redha. Fokuskan matlamat untuk berjaya dalam pelajaran yang mampu mengubah sosioekonomi bangsa. Orang India ada slogan satu rumah satu doktor. Orang Melayu ada slogan apa??? Satu rumah satu penerima BRIM??? Kalau Melayu dah bangkit tak ramailah bangsa kita (sebab aku pun Melayu) yang mati merempit dan memenuhi pusat2 serenti yang menghabiskan wang kerajaan dengan sia2. 

Oleh itu wahai Lokman Adam. Aku rasanya hang ini banyak diberi dedak oleh golongan UMNO yang makin terdesak untuk mengganggu gugat kestabilan negara agar porak poranda supaya UMNO kembali berkuasa dan semua salahlaku mereka hilang tanpa bicara. Keutuhan Melayu dan Islam dah ada dalam perlembagaan. Dah terjaga semenjak merdeka. UMNOlah yang menggunakan keistimewaan itu untuk memerah dan menipu Melayu. PEMIMPIN UMNO MEMANG BANGSAT Tetapi aku begitu hairan kenapakan pemimpin2 PAS menyokong UMNO yang bangsat ini?? Adakah udang disebalik batu ataupun sebab nak jaga tembolok kerana UMNO dikenali parti yang banyak dedak?. Mungkinkah pemimpin2 PAS pun gelabah sebab Tun M kata semua penerima duit 1MDB akan didakwa?. Adakah pemimpin2 PAS ini juga tergolong dalam penerima dedak seperti yang dinyatakan oleh Sarawak Report?

Wahai Melayu dalam UMNO dan PAS. Marilah kita hayati ajaran islam yang suci. Sepanjang yang aku tahu Rasul2 mendekati orang2 bukan Islam untuk mengajak mereka bersama2 menganut Islam. Tak pernah aku baca Rasul2 mendekati pemimpin2 yang korup dan jahat untuk bersekongkol dengan mereka. TIADA RASUL YANG MEMPERTAHANKAN PEMIMPIN2 YANG JAHAT. Oleh itu semua penyokong UMNO dan PAS, tinggalkanlah perjuangan yang sia2 yang dianuti oleh pemimpin2 hangpa. Jadilah Islam sejati bukan Islam yang dilaknati. - f/bk 
Tumpang sekole.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena