Sunday 9 September 2018

[Video Pegawai Timbalan Menteri KDN kantoi rakam bawah skirt wanita dipecat] Budak-budak PAS bertumbok sampai berkicap?

Isnin, 10 September 2018

Foto Otai BERSIH.
Budak-budak PAS bertumbok sampai berkicap? Semenjak kahwin dengan UMNO ni budaya samseng dibawa dalam PAS...

Lebai-lebai menikmati habuan budak-budak bawahan dia bergaduh sesama sendiri.. 


Haaa... Tepooook... 
Hanya beberapa jam selepas dilaporkan media, Timbalan Menteri Dalam Negeri Datuk Mohd Azis Jamman memecat pegawainya yang didakwa merakam dari bawah skirt seorang wanita.
Dalam kenyataan di Facebook, Azis mengesahkan bahawa lelaki yang dilihat dalam rakaman video litar tertutup (CCTV) yang kini tular di media sosial itu adalah pegawainya.
Azis menegaskan dia memandang serius tindakan individu itu dan menjelaskan bahawa ia dilakukan tanpa disedarinya.
"Tindakan dan perbuatan sedemikian adalah terkutuk dan keji. Saya juga mengambil keputusan untuk bertindak tegas terhadap pegawai tersebut yang membuat rakaman itu.
"Selepas membuat pertimbangan, keputusan untuk memecat pegawai tersebut dibuat serta-merta kerana tindakan tersebut yang menjejaskan imej dan kredibiliti saya selaku Timbalan Menteri Dalam Negeri dan pejabat Timbalan Menteri.
"Saya memohon maaf atas tindakan pegawai tersebut dan ia tidak ada kena mengena dengan pegawai-pegawai lain dalam pejabat Timbalan Menteri yang sedang bertugas dengan saya," katanya.
Terdahulu, Malaysiakini melaporkan seorang staf wanita kedai cermin mata membuat laporan polis terhadap lelaki yang merakam dari bawah skirtnya.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena