Sunday 17 February 2019

[Video Hadi, Takiyuddin, Samsuri mengaku tidak akan sokong Umno kali ini] Di mana selipar pak haji? 'Tankedarah duit Umno' Pintu-pintu belawak Abduh! Keistimewaan Pas sebagai parti dihormati sudah musnah.

Ahad, 17 Februari 2019
Imej mungkin mengandungi: 4 orang, orang senyum, orang berdiri dan luaran
APA KHABAR PAK HAJI?
Di mana selipar pak haji? Masih tertinggal di mahkamah kah?

Otai BERSIH
Imej mungkin mengandungi: 10 orang, orang berdiri

Jemaah Perasuah dan Parti Auta SeMalaysia @ penamaan calon PRK Semenyih.
Ni lah gabungan yg akan menyebabkan kuasa Islam dan kuasa melayu kembali menguasai Malaysia dan sebabkan PH yang sedang bercakar sekarang ni menggigil ketakutan dan terkoncing koncing.
Otai BERSIH

Pintu-pintu Nik Abduh.
Nik Abduh membuat enam pintu politiknya dalam menjawab dan menjelas berhubung suara pendedahannya mengenai para pemimpin Pas “tankedarah” duit Umno.

Pintu-pintu Nik Abduh...

Enam pintu itu boleh dinamakan, Pintu satu belawak, pintu dua karut, pintu tiga dusta, pintu empat hipokrit, pintu lima dangkal, pintu enam hantu - hilang punca.

Buka dan masuklah kesemua pintu-pintu yang dibuat dan dibukanya untuk anda tahu tinggi juga ilmu politik matlamat menghalakan cara diamalkannya.

Dengan pintu-pintu itu Nik Abduh mengesahkan Pas parti agama bukan parti Islam. Kesemua pintu itu menjadikan Pas sebuah parti terbuka tanpa lingkungi akhlak dan akalbudi.

Keistimewaan Pas sebagai parti dihormati sudah musnah.

Image may contain: 2 people, people smiling, text

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena