Saturday 16 February 2019

[Video Kita Menjaga Prinsip Untuk Menjaga Hak Rakyat] Si Saddiq ni aku salute la menteri takde pengiring? Zombi kampung pisang cekak leher Menteri Belia dan Sukan & PRK dalam hutan SESUAI UNTUK UMNO'S PAPAGOMO.

Sabtu, 16 Februari 2019
Imej mungkin mengandungi: teks

Nak cerita sikitlah. Aku ada je kat kawasan yang dikata kawasan BN berkumpul tu. Tapi waktu Sadiq kena serang aku masih kat kawasan team PH lagi.
Laluan yang dia guna tu juga laluan yang semua penyokong parti yang bertanding guna untuk ke kem masing2. Kawasan yang tak boleh lalu dijalan utama yang direntangkan pita SPR.
Laluan Sadiq lalu tu la pagi tadi aku bergambar dengan beliau. Dia parking jauh dan masa dia sampai pagi tu tergesa2 sebab lewat. Diorg bertiga je tanpa pengiring pun. Part ni aku salute la menteri kot takde pengiring. Mat Sabu pun ikut jalan tu juga. Si kentang pun sama.
Jalan tu melalui dekat depan perumahan dan kedai. Sebelah laluan tu jalan utama yang ditutup. Seberang jalan utama yang ditutup tu la tempat penyokong dikumpulkan . PH paling last. PSM mula2 baru BN. Masing2 dijarakkan jauh lebih kurang 100meter.
Jadi sesiapa yang ikut jalan tu akan jumpa PSM dulu kemudian BN dan last PH. Bila habis penamaan calon, yang nak balik akan jumpa PH kemudian BN dan PSM. Jalan besar/Utama ditutup. Jadi serangan yang berlaku tu dilaluan orang ramai bukan dikawasan BN pun. Diorang yang keluar dari kem menyeberang jalan utama yang ditutup dan masuk ke laluan orang ramai semata2 nak menjadi zombi kampung pisang.
Sekian laporan tertunda.
Hisham Sham.

PILIHANRAYA DI HUTAN ATAU ZOO SESUAI UNTUK UMNO'S PAPAGOMO

Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena