Saturday 16 February 2019

[Video Syed Saddiq cerita detik 'diserang', dakwa Papagomo cekak leher] Exco Pemuda Umno Papagomo cekak leher Menteri Belia dan Sukan & Penyokong BN memaki Menteri bangsat, babi.

Sabtu, 16 Februari 2019

Penyokong BN serbu Syed Saddiq, dimaki 'bangsat, babi'


KiniTV
Ketua Pemuda Bersatu Syed Saddiq Syed Abdul Rahman mendakwa Exco Pemuda Umno Papagomo dengan menggunakan lengan bertindak mengunci lehernya dan mengugutnya ketika kekecohan di Semenyih awal hari ini. Bercakap kepada media selepas membuat laporan polis mengenai kejadian nyaris dipelangkung penyokong BN di Semenyih, Syed Saddiq berkata Papagomo menyerbu ketika beliau sedang berjalan ke arah kereta. "Semasa itu, polis dan beberapa anggota Unit Amal mengiringi saya untuk bawa ke depan. Bila bawa ke depan, mereka tetap kejar dan ikut kami. "Sambil tengah jalan, dah separuh jalan, tiba-tiba Papagomo datang dari kanan (yang ada parit) dan belakang dan guna (lengan) tangan kiri dia (mengunci) kat tengkuk belakang saya dengan kuat. "Saya tak tau apa niat dia tapi dia ugut: "Jangan cari pasal dan jangan datang dekat kami." Saya tak cakap apa dan jalan depan terus, lepas tu polis cepat-cepat tolak dia ke belakang," katanya.

2 comments:

nick said...

Pemuda UMNO? Bukan, mereka2 itu pemuda penyamun! Semuanya spesis, samseng taik kucing.

Nick.
Cape Tiger.

Unknown said...

Pemuda syaitan @ umno. Dulu kini & selama perangai mcm syaitan.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena