Monday 18 February 2019

[Video Mahkamah Persekutuan arah pilihan raya di kerusi DUN Rantau] 'Blogger Jahat' Kaki kuat fitnah ni dulu keje bhgian perisik mindef? BN bohong wajib demi maslahat umat bani BN dan PAS! Punggah, punggah..

Isnin, 18 Februari 2019
Imej mungkin mengandungi: 4 orang, orang senyum
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, orang senyum
Otai BERSIH 
Kaki kuat fitnah ni dulu keje bhgian perisik mindef... skrg dia berada di luar negara belajar... mmg blog & no tel Abu Leman gunakan diluar negara... satu kebetulan tu.... apa2 pun baik siasat... ramai dah bercerita psl dia ni dulu... ramai kenal.... tapi apa2 pun siasat lh dulu... lagipun dia dah bersara.... alasan dia selalu gunakan... fb selalu kena hack....
Imej mungkin mengandungi: 5 orang, teks
Calon BN bohong wajib demi maslahat umat bani BN dan PAS tidak apa.. Jho Low tak wujud kata nya.. di cipta untuk burukan Khalifah Najib. Punggah!

Mahkamah Persekutuan arah pilihan raya di kerusi DUN Rantau

Kerusi DUN Rantau akan menyaksikan pilihan raya susulan keputusan Mahkamah Persekutuan hari ini menolak rayuan timbalan presiden Umno yang menjalankan tugas-tugas presiden, Mohamad Hasan.
Mahkamah Pilihan Raya itu sebelum ini memutuskan kemenangan Mohamad di kerusi DUN Rantau pada Pilihan Raya Umum Ke-14 lalu, batal dan tidak sah.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena