Thursday, 7 February 2019

[Video Tok Mat: 60 tahun jadi pembangkang, dia boleh hidup] Memalukan lah Bosskul! Pemimpin 'beli' degree palsu? DAP saman pemimpin Pemuda PAS Selangor RM30 juta! Agak-agak DAP tu tarik tak saman? Itu sajalah modal Hadi setiap kali raya cina.

Jumaat, 8 Januari 2019
Isu Status Ijazah Marzuki Memalukan Negara – Asyraf Wajdi.
Imej mungkin mengandungi: teks
Pemimpin DAP saman pemimpin Pemuda PAS Selangor. Agak-agak la, Pemimpin DAP tu tarik tak saman tu nanti?
Agak-agak pemimpin Pemuda PAS itu minta maaf tak? Atau pemuda PAS itu akan lawan sampai titisan peluh yang terakhir?
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, berdiri dan teks
Nampak terdesak sangat dah. Boleh selit atok selamatkan cina dan menantu cina. Logo kerajaan mana tu? "KALAu kita tarik saman maknanya kita ambil duit Umno" 
Pakatan Harapan Supporters
Ini sajalah modal Hadi setiap kali raya cina.
-ada menantu cina
-atuk pernah selamatkan cina.
Nak menunjukan dia tak rasis cerita ini di up setiap kali nak raya.
Tapi dalam hati penuh asobiah benci orang bukan melayu hingga sanggup naikan perasuah asalkan melayu lebih baik dari non melayu yang baik tapi kafir.

2 comments:

Koperasi Prihatin Kedah Berhad said...

Tahun Baru Cina 2018, ucapan berbunyi 'kalau kita tarik saman bermakna kita terima 90 juta duit Umno'. Tahun Baru Cina 2019, ucapan 'kita tarik saman kerana kesiankan ahli2 dan kita sudah menang beberapa isu dalam saman'. Jadi sendirilah kita nilaikan.

nick said...

Bagi aku lah, bila cakap dan perbuatan tak konsisten dan sentiasa putar belit, mohong sana dan mohong sini, itu bukan ulamak namanya. Aku rasa ramai bangsa tionghua yang rasa macam tertipu oleh seseorang yang mengaku ulamak dan tok guru ni. Tetapi yang paling malu, rasanya adalah umat islam bila ada orang yang dok mengaku sebagai ulamak besar dah sinonim dengan gelaran "kaki tipu paling besar". Lepas ni tabung tin milo akan beredar lagi gamaknya? Masih lagi ada ahli yang walak tahap gaban walaupun pemimpin2 mereka semuanya kaya raya, ada rumah besar dan kereta mewah? Agak2 pemimpin anta, duit dalam bank ada berapa banyak wei? Zuhud? Ahli sufi? Mirip sahabat nabi? Betui ka atau mohong dan berlakon? Nabi pernah bagtau geng2 ni akan muncul, berserban dan berpakaian dengan gaya zuhud dan islam tapi hati macam serigala. Masih tak nampak lagi persamaan? Akal dikambus dengan ketaksuban dan walak buta tuli?

Nick.
Cape Tiger.

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena