Sunday 12 January 2014

ISA tak perlu - KJ terus melawan big boss dia...Pemimpin BN Syok sendiri...

Ahad, 12 Januari 2014
Posted by 
BN kalah perang siber: Pemimpin BN syok sendiri...

Pedassss kritikan KJ. 
Hati2 KJ. Takut kes C4 II atau Liwat 3 versi KJ
Pergh!!!! Terjahan Ketua Pemuda UMNO Malaysia yang menyatakan kebenaran betapa para pemimpin UMNO/BN jenis syok sendiri mendapat liuputan teristimewa oleh media arus perdana milik UMNO sendiri Berita Harian dengan mengangkatnya di muka depan terbitan hari ini.
Photo: Pedassss kritikan KJ. 

Hati2 KJ. Takut kes C4 II atau Liwat 3 versi KJ

KJ: Tidak perlu hidupkan ISA

Photo: KJ terus melawan big boss dia.

Sumber: http://www.sinarharian.com.my/mobile/kj-tidak-perlu-hidupkan-isa-1.239871
Saya Benci Harga Barang Naik!


PEMIMPIN BN SYOK SENDIRI

Dulu apabila para pemimpin dan pejuang PR memberitahu kepada dunia betapa para pemimpin UMNO/BN kini yang dikepalai oleh Najib Razak jenis spesis hidu gam kasut syok sendiri kyala dibuai mimpi maka bertaburan juak-juak UMNO marah sakan mengamuk mempertahankan intergriti pemimpin-pemimpin kesayangan dan pujaan mereka dengan menyerang ganas lagi garang para pejuang PR kononnya itu semua adalah dakyah, fitnah dan tipu belaka.

Nah!!!!! Sekarang Ketua Sayap Kanan UMNO iaitu Ketua Pemuda UMNO Malaysia merangkap Menteri Belia Dan Sukan sendiri akui secara terbuka betapa para pemimpin UMNO/BN jenis pemimpin syok sendiri . Apa kata macai-macai UMNO yang menyokong UMNO secara membuta tuli .. Mau nak nafikan segala apa yang diperkatakan selama ini oleh PR tipu belaka?

Bagi Omak Kau pengiat siber UMNO tumpas dengan Pakatan Rakyat dalam pertempuran alam siber ialah atas isu fakta dan angka.

Rakyat maukan setiap isu yang diperdebat dan dibentangkan sama ada dalam blog maupun laman-laman sosial hendak berpaksi kepada fakta dan bukan auta, berilmiah dan bukannya fitnah, berilmu dan bukannya tipu.

Rakyat yang melayar siber adalah kelompok rakyat yang bijak .. jenis rakyat yang tidak mudah termakan dengan hasutan dan ratah mentah-mentah bahan-bahan yang dihidangkan .. Jenis menggunakan akal dengan mencuit otak untuk berfikir dan menilai... Jenis naik berang jika keintelektualan mereka di perlekehkan dan kebijaksanaan mereka di hina.

Tidak menghairankan mengapa kini para pengiat siber pro UMNO kelihatan amat lemah longlai, lesu dan lemau .. Sebabnya apabila berbicara para pemimpin UMNO/BN tidak mencerminkan diri mereka itu seorang pemimpin atasan malahan dilihat sudah sama taraf dan gred dengan pemimpin UMNO peringkat cawangan dan memiliki akal dan ilmu sama dengan Pengerusi JKKK.

Para pengiat siber pro UMNO pun manusia juga .. kalau asyik diperbodohkan mereka pun naik muak dan menyampah walau setebal mana mereka mendakap UMNO.

Yang paling utama mengapa para pengiat siber UMNO tumpas dengan para pejuang siber PR ialah .. fulus @ ongkos @ wang @ duit @ money @ dollar @ ringgit.

Pejuang PR lakukan atas semangat Fisabilillah sedangkan para soldadu siber pro UMNO No Money No Talk.

Yang buat Omak Kau rasa hairan bin peliknya .. mengapa pendedahan ini disiarkan dimuka hadapan media arus perdana milik UMNO? .. Macam ada gerakan mau menjatuhkan Najib Razak jer nampak gayanya.


0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena