Tuesday 20 October 2015

Persediaan 'Menyertai Kerajaan Perpaduan' Selepas PRU 14? Pas mansuh lafaz cerai taklik.

Rabu, 21 Oktober 2015

Mansuh Lafaz Cerai Taklik Persediaan Menyertai Kerajaan Perpaduan Selepas PRU 14?

Tiada sekutu dan musuh yang kekal dalam politik!

Apapun stigma bahawa parti DAP sebagai anti Melayu dan Anti Islam memang "ibarat air dengan tebing" sesuatu yg amat payah untuk dipisahkan.

Apapun kita perlu tergerak ke hadapan dan orang2 Melayu perlulah lebih bijak berpolitik agar tidak merempat dia tanah nenek-moyang.

Penulis merasakan jika tindakan di atas dia ambil oleh PAS, ianya adalah sesuatu yang amat positif dan boleh menyumbang kepada gerakan politik Melayu baru, dan tidak kira siapa yang memang PRU, tetepi parti dominan Melayu/Bumiputera akan terus berkuasa!!!

Kerajaan campuran walaupun agak asing di Semenanjung, tetapi ianya sesuatu agak biasa berlaku di Sabah selain kerajaan BN Perak pada 2009 yg lalu juga pernah melaluinya apabila 3 ADUN PR melompat parti untuk memberikan sokongan kepada BN untuk membentuk kerajaan baru...
Posted by Johore Isac
bumiyang.

AMANAH

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena