Saturday 31 October 2015

Siapa 7 Samurai 侍 tuh? Umno akan gantung mereka...

Sabtu, 31 Oktober 2015
Gambar hiasan.


SiAPA TUJUH 

SAMURAi



Sekretariat kumpul bukti 7 ahli langgar disiplin

KOTA BHARU - Umno menyerahkan kepada sekretariat parti untuk mengumpul maklumat mengenai dakwaan  tujuh individu yang melanggar disiplin parti.

Naib Presidennya,  Ahmad Zahid Hamidi berkata, jawatankuasa tersebut akan membawa perkara tersebut ke peringkat tertinggi parti termasuk jawatankuasa disiplin dan majlis tertinggi parti.

"Ini kita serah kepada kebijaksanaan  setiausaha agung untuk mengumpul butiran terperinci mengenai pemimpin tersebut,"katanya kepada pemberita selepas perjumpaan dengan pemimpin akar umbi Umno Kelantan di sini hari ini.

Turut hadir, Menteri Pertahanan, Hishammudin  Hussien (kiri) dan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Mustapa Mohamed.

Terdahulu, Setiausaha Agung Umno,  Tengku Adnan Tengku Mansor berkata, tujuh orang ahli Umno sedang dalam pemerhatian Lembaga Disiplin parti untuk dikenakan tindakan, termasuk digantung keahlian berikutan kelantangan mereka mengeluarkan kenyataan buruk terhadap parti itu.



-----------

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena