Monday 30 May 2016

SEDIHNYA! Rakyat perit merasai gelombang #NajibBoleh ini...Apa Nizar buat di KETIOR? Ustz Mariam, Ust Azhar Amanah Selangor sampaikan sumbangan kepada warga emas.

Isnin, 30 Mei 2016
Page Liked · 8 hrs

Sedihnya bila dunia siasat tapi tutup mata saja, lagak macam rakyat Malaysia di ibaikan macam katak di bawah tempurong tak tahu apa yg berlaku di luar negara? Lagak macam gajah di depan kejadian tak nampak tapi dunia yg jauh ternampak. Nampaknya ramai dah terdedak sampai buat tak tahu asalkan di dedak untuk tutup mulut dan mata. Ingat lah siapa lah yg akan bayar hutang ini, bukan kah anak dan cucu engkau. Bila hutang besar macam mana rakyat hidup mesra?
Page Liked · 12 hrs

Satu hari nanti, rakyat akan mengingati Najib Razak sebagai satu-satunya Perdana Menteri yang telah meletakkan Malaysia di peta dunia. Sebelum ini, kita berjaya mengungguli carta Kroni Kapitalisme yang diterbitkan The Economist. Teratas di dunia! Minggu lepas Malaysia sekali lagi memecah rekod apabila penyelewengan #1MDB disifatkan yang terbesar di dalam sejarah dunia oleh pendakwaraya yang menyiasat kes itu di Singapura. Sebarkan supaya lebih ramai rakyat Malaysia boleh merasai gelombang #NajibBoleh ini.


Sumbangan Kerusi Roda
Sumbangan Kerusi Roda kepada warga emas di Kampong Merbau Berdarah Sungai Besar oleh Biro Kebajikan Amanah Selangor. Turut hadir Pengerusi Kebajikan Amanah Selangor Ustazah Mariam Abdul Rashid dan Ketua Amanah Sabak Bernam Ust Azhar Shukur.

Program Salam Jumaat
 
Alhamdulillah..
Program Salam Jumaat telah berlangsung dgn jayanya pada pagi tadi.
Datuk Seri Nizar & Awan Perak telah sama2 turun padang menemui masyarakat. Amanah meninjau permasalahan yg dihadapi oleh rakyat , berkongsi luahan keperitan hidup & bertukar2 pandangan mengenai isu2 semasa serta memperkenalkan juga Amanah kpd masyarakat sambil mengedarkan akhbar Amanah.
Semoga Allah swt memberkati usaha Amanah membela nasib rakyat... amin.





0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena