Monday 21 May 2018

[Video ISU 1MDB - BUKAN CERITA REKAAN & SATU KES BESAR] Shukri: NYPD llindung saya daripada ‘gangguan’.

Selasa, 22 Mei 2018


Tergamam aku sebentar,...tonton sidang media live Datuk Shukri baru tadi....berkaitan 1MDB dan kes RM 2.6 billion...
Diugut, digertak bagai...pengacara Astro pun nampak terkejut dan sebak dengan segala apa yg didedahkan....
Masih ada yg nak bersimpati dengan bangsat yg merompak harta rakyat ???? Kau memang BODOH!!!!....

Shukri: NYPD llindung saya daripada ‘gangguan’

Ketua Pesuruhjaya SPRM yang baharu dilantik, Datuk Seri Mohd Shukri Abdull mendedahkan
bahawa beliau menjadi mangsa ‘gangguan’ ketika menyiasat jejak wang 1MDB pada tahun 2015.
Ini, katanya ketika berada di luar negara.
Pada satu sidang akhbar hari ini, Shukri, sebelum ini adalah timbalan ketua pesuruhjaya (operasi) SPRM, berkata pergerakannya diikuti dan dirakamkan oleh individu yang tidak dikenali semasa berada di Washington DC.
"Secara kebetulan, saya berkawan dengan Jabatan Polis New York (NYPD). Mereka lindungi saya selama seminggu.
"Mereka bekalkan saya dengan tiga pengawal peribadi," katanya.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena