Saturday 15 September 2018

[Video Saya hormati pandangan Nazri & Polis DEDAH RM2.97 Bilion Sebenarnya Masuk Akaun NAJIB] Hadi: Bekerjasama dengan Umno laksana 'memikul biawak hidup' & APA JADI DENGAN AKUAN BERSUMPAH 51 Ahli Parlimen Umno? Masuk longkang jugak kau?

Sabtu, 15 September 2018

Polis DEDAH RM2.97 Bilion Sebenarnya Masuk Akaun NAJIB

Foto Suara Rakyat.
TERIMA KASIH DSAI !!!.. Itulah yg kami harapkan..
#LidahLebai
"Bekerjasama dengan Umno laksana memikul biawak hidup" - Hadi Awang
"PAS tidak akan bersekongkol 'memikul biawak hidup'" - Tuan Ibrahim Tuan Man
Krikk.. Krikk.. Krikk..

APA JADI DENGAN AKUAN BERSUMPAH UMNO?

Semalam, Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamad dengan tegas menolak sebarang bentuk kerjasama antara Pakatan Harapan dengan UMNO.

Hari ini, kenyataan itu disambut pula Anwar Ibrahim selaku bakal Perdana Menteri dengan mengatakan pintu Pakatan Harapan sudah tertutup buat UMNO.
Hari ini, kenyataan itu disambut pula Anwar Ibrahim selaku bakal Perdana Menteri dengan mengatakan pintu Pakatan Harapan sudah tertutup buat UMNO.

Lalu, apa jadi dengan akuan bersumpah oleh 51 Ahli Parlimen UMNO yang memberi mandat kepada Presiden UMNO, Zahid Hamidi untuk berunding dengan parti-parti dalam Pakatan Harapan dalam usaha parti itu mahu kembali menjadi kerajaan?

Masuk longkang? (ShahbudinHusin 15/09/2018)

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena