Thursday 11 October 2018

[Video Kalau buat juga kita 'habis' sama dia hantar penjara Sungai Buloh] Ho hak, ho hak Umno kata, "Itu susun fail, bukan pejabat kena geledah!" Nak tutup kedai ke atau siapa lagi bakal diangkut?

Jumaat, 12 Oktober 2018

Foto Otai BERSIH.

Umno: Itu susun fail, bukan pejabat kena geledah

Umno menafikan dakwaan ibu pejabatnya di Kuala Lumpur diselongkar serentak pagi ini oleh Jabatan Pendaftar Pertubuhan (RoS), Polis Diraja Malaysia (PDRM) dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).
Setiausaha Kerja Umno Datuk Mohd Sumali Reduan sebaliknya berkata, gambar-gambar yang tular itu sebenarnya menunjukkan kerja-kerja penyusunan dan kemas kini fail-fail pentadbiran, lapor Umno Online.
“Berita yang mengatakan ibu pejabat Umno digeledah adalah tidak benar kerana gambar-gambar yang tular adalah kakitangan Umno sendiri yang sedang melakukan kemas kini dan tugasan harian dalam proses penyusunan semula dokumen,” katanya.
Sementara itu, dalam dalam itu, Sumali juga dilaporkan berkata Umno sentiasa memberikan kerjasama kepada mana-mana pihak dalam apa-apa juga keadaan.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena