Friday 22 April 2016

Camna Shabery Cheek tahu ayam tu stress kerana El Nino? Ayah Pin Meninggal Dunia Malam Tadi.

Sabtu, 23 April 2016
Page Liked · 15 hrs
 
Camna Shabery Cheek tahu ayam tu stress kerana El Nino ??

Baru jer 8 bulan Menteri Pertanian, dah reti fhm perasaan ayam ??.. Tu blom lagi 8 tahun, ntah2 dh boleh berkomunikasi dgn bapak ayam, mak ayam, anak2 ayam.. Respek Umno 
like emoticon

Ayah Pin Meninggal Dunia Malam Tadi



PEMIMPIN ajaran sesat 'Kerajaan Langit', Ariffin Muhamad atau Ayah Pin.
TERENGGANU: Pemimpin ajaran sesat 'Kerajaan Langit', Ariffin Muhamad atau Ayah Pin, 74, meninggal dunia di rumahnya di Kampung Batu 13, Hulu Besut, Besut, jam 8.30 malam tadi. 

Ayah Pin, adalah pengasas kepada "Kerajaan Langit" yang dan disenaraikan pihak berkuasa agama dalam kumpulan agama sesat yang berkampung di Kampung Batu 13, Hulu Besut. 

Ayah Pin menyifatkan dirinya sebagai wakil "Tuhan" segala agama, manakala pengikutnya pula menganggap Ayah Pin sebagai Tuhan yang menerima wahyu dari langit dan segala yang dibuatnya adalah berasaskan wahyu berkenaan. 

Pada April 2005, Pejabat Tanah Daerah Besut mengeluarkan notis merobohkan beberapa premis dan replika gergasi di markas Ayah Pin di perkampungan berkenaan.
BLM.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena