Monday 25 April 2016

LIVE: Sarawak tanpa kehadiran Umno! Hari penamaan calon Mat Sabu berjaya "lolos" ke Sarawak.

Isnin, 25 April 2016




Hari penamaan calon Mat Sabu berjaya "lolos" ke Sarawak
25 April 2016 | HAZRI NAWAR
Kemasukan topeng muka wajah Mat Sabu dengan jumlah yang banyak itu bakal memeriahkan lagi suasana kempen pilihan raya kali ini.
Presiden Parti Amanah Negara (Amanah) yang dihalang daripada memasuki Sarawak, akhirnya berjaya 'meloloskan' diri ke negeri ini bagi menyertai kempen Pilihan Raya Negeri (PRN) Sarawak ke-11 kali ini.
Mohamad yang dihantar pulang ketika cuba memasuki Sarawak pada 22 Mac lalu, dilihat kembali berada di beberapa kawasan Dewan Undangan Negeri (Dun) yang ditandingi parti itu sejak petang semalam.
Malah kemasukan topeng muka wajah beliau dengan jumlah yang banyak itu dilihat bakal memeriahkan lagi suasana kempen pilihan raya kali ini.
Pagi ini sempena hari penamaan calon, rata-rata penyokong Amanah dilihat mengenakan topeng wajah Mohamad, sebagai tanda kebersamaan dengan presiden parti itu selepas beliau tidak dapat menyertai kempen kali ini.
Amanah yang dilancarkan September tahun lalu, buat julung kalinya menyertai pilihan raya kali ini bersama PKR dan DAP dalam muafakat Pakatan Harapan.
Mereka akan meletakkan calon bertanding di 13 daripada 82 kawasan Dun Sarawak termasuk Demak Laut, Muara Tuang, Sadong Jaya, Samariang, Gedong, Sebuyau, Kuala Rajang, Beting Maro, Kabong, Semop, Daro, Jemoreng dan Balingian.
Sumber: Malaysia Dateline


  • Diterbitkan pada 25 April 2016 12:37
  •   

1 comments:

IBU TUTI TKI SINGAPUR said...

SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena