Wednesday 11 January 2017

[Video Hutang negara cecah RM900b?] Doktrin Perkauman yang MENCELAKAKAN! PH akan Anjur Himpunan Rakyat Marah Rasuah

Rabu, 11 Januari 2017
Foto Suara Rakyat.
FAKTA vs. AUTA RASIS CELAKA-UMNO !!!
Masih ada yang percaya dgn doktrin perkauman CELAKA-UMNO..?? kononnya Cina nak rampas dan terajui negara..??
OTAK BEKU MENDAK DENGAN DEDAK SAJA PERCAYA.... dari 31.7 juta rakyat Msia hampir 70% adalah Melayu/Bumiputra...ce citer celah tang mana DAP yang majoriti ahlinya dari kaum Cina boleh terajui negara..!!
Foto Otai BERSIH.

Pakatan Harapan mahu anjur himpunan rakyat marah rasuah

Mohamad Sabu
Pakatan Harapan bercadang menganjurkan perhimpunan mega bagi menunjukkan kemarahan rakyat terhadap skandal rasuah yang semakin berleluasa di negara ini.
Presiden Parti Amanah Negara (Amanah) Mohamad Sabu berkata, perhimpunan itu akan diadakan sebelum pilihan raya umum ke-14 di seluruh negara dan Kuala Lumpur untuk rakyat berkumpul bagi menyatakan bantahan terhadap rasuah, lapor Sinar Harian.
Menurutnya, beberapa badan bukan kerajaan (NGO) telah menghubunginya sebelum ini bagi menyatakan hasrat sama mengadakan perhimpunan itu dan berharap seluruh lapisan masyarakat turut menyertainya apabila tarikh perhimpunan itu ditentukan kelak.
"Perhimpunan ini diadakan kerana rakyat semakin marah dengan isu rasuah yang dilihat seperti tidak dapat dibendung lagi.
"Bukan sahaja diperingkat bawahan sahaja berlaku rasuah ini malah sekarang kita boleh dengar banyak pegawai di peringkat tertinggi ditangkap dengan hasil wang sogokan yang tidak masuk akal," katanya ketika menyampaikan ceramah pada perhimpunan solidariti bersama Datuk Seri Anwar Ibrahim di Tapak Ekspo Seberang Jaya, malam tadi.
Turut hadir dalam perhimpunan tersebut ialah Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng dan kepimpinan Pakatan Harapan lain.
Sementara itu, Mohamad Sabu mendakwa, masalah rasuah dilihat akan terus berlaku sekiranya seorang individu yang berkait dengan skandal RM2.6 billion tidak ditangkap oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena