Saturday 18 February 2017

[Video PARAH! Hutang FELDA MENCECAH RM10 Billion!!!] #FELDATERGADAI! FELDA sekarang bukan yang dulu..."Anak peneroka tiada biasiswa & rumah".

Ahad, 19 Februari 2017

Foto Rafizi Ramli.
Foto Rafizi Ramli.

Felda telah menyimpang jauh daripada tujuan asal pertubuhannya, tujuan asal pertubuhan Felda adalah untuk membela nasib peneroka dan bukanlah untuk menjadikannya sebuah perniagaan besar yang hanya menguntungkan segolongan kecil elit seperti apa yang sedang berlaku.

INVOKE Malaysia akan mengedarkan risalah-risalah "Felda sekarang bukan yang dahulu" kepada setiap kawasan-kawasan parlimen Felda untuk bertermu dan menerangkan kepada peneroka ketirisan dan salah urus pimpinan pengurusan Felda sedia-ada.

Saya galakkan semua untuk memberi sedikit sumbangan untuk menampung kos-kos pencetakan dan edaran risalah-risalah untuk membantu inisiatif ini. Kiraan-kiraan saya tentang sumbangan yang akan diperlukan untuk kempen ini boleh didapati di bawah:

Sasaran: 200,000 risalah
Jumlah kos setiap satu risalah: RM0.25

Sumbangan RM20 akan bantu menampung kos 80 risalah
Sumbangan RM50, akan bantu menampung kos 200 risalah
Sumbangan RM100, akan bantu menampung kos 400 risalah

Setiap sumbangan boleh dilakukan di laman-web Invoke Malaysia:
http://bit.ly/SponsorALeaflet

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena