Saturday 25 February 2017

[Video] Perasmian Pusat Khidmat Peduli Rakyat DUN Manjoi (Parlimen Tambun) & Agih kerusi cepat, guna satu logo, tinggalkan PAS.

Ahad, 26 Februari 2017














AGIH KERUSI CEPAT, GUNA SATU LOGO, TINGGALKAN PAS

Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail memberitahu perbincangan mengenai agihan kerusi bertanding antara Pakatan Harapan dan Bersatu pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU-14) berjalan secara baik.

Beliau yang mewakili partinya dalam jawatankuasa perundingan berkenaan berkata, soal pembahagian kerusi pada pilihan raya yang semakin suntuk itu akan dapat diselesaikan pada kadar segera.

"Saya mewakili PKR dalam jawatankuasa perundingan kerusi, Datuk Seri Mukhriz mewakili Bersatu, Salahuddin mewakili Amanah dan Anthony Loke mewakili DAP.

"Kami menghadapi suasana (rundingan) yang cukup mesra dalam melihat 222 kerusi parlimen ini kita nak agih pada parti mana. Insya-Allah, sebelum pilihan raya, kita dapat selesaikan agihan kerusi dengan baik," ujarnya pada ceramah perdana anjuran Amanah Parlimen Pokok Sena semalam.

#Bincanglah sama guna satu logo lawan BN.Usah berlengah lagi.Nanti anak cucu akan salahkan pemimpin , silap percaturan.Tolonglah selamatkan Malaysia.
Posted by mantaro

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena