Tuesday 30 October 2018

[Video 97 Transaksi DBKL Mencurigakan! Khalid Samad BONGKAR Penyelewengan Wang DBKL! Era Ku Nan & UmnoBN] Tetiba nak 'offer' diri ke luar negara nak cari Jho Low? Ka tak boleh nak tunggu dah SPRM hantar 'surat jemputan'!

Selasa, 30 Oktober 2018

Khalid Samad BONGKAR Penyelewengan Wang DBKL! Era Ku Nan & UmnoBN...

Foto Ridwan Shane Benaros.
Ridwan Shane Benaros
Biasalah admin, dulu mereka ni semua pikir Umno dan BN tidak boleh dikaramkan. Tiada siapa yang boleh “sentuh” mereka ni. Mereka pikir mereka akan berkuasa sehingga mereka bersara. Sekarang baru ada telor sibuk “berbunyi” tapi malangnya sudah terlambat dan terimalah hakikatnya seperti gambar dibawah ini..
Image may contain: 18 people, people smiling, text
Foto Suara Rakyat.
Ketika sepupu Hishammuddin, Najib Razak ditahan pasportnya dilarang cabut ke luar negara dahulu seterusnya didakwa atas dakwaan tuduhan rasuah, pengubahan wang haram dan salah guna kuasa, tiba2 nak 'offer' diri ke luar negara kononnya nak cari Jho Low?
HA.. HA.. HA.. ingat rakyat & k'jaan skrg bodoh ka tak leh baca taktik ko !!!
Ka tak sabo nak tunggu SPRM hantar 'surat jemputan' nan

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena