Thursday 25 October 2018

[Video Raja Bomoh dah halau SERANGAN 4 ekor HANTU RAYA di Penjara Sg Buluh] GEMPAR! Pintu Sg Buloh sudah terbuka...Lokman Adam & Asyraf Wajdi BERTELAGAH kerana pertahankan Presiden Umno Kleptokrasi? Tak usahlah 'bangsat membangsat' ramai lagi akan berhijrah ke Bamboo River...

Jumaat, 26 Oktober 2018

Image from SAYS.com

 Pendakwah bebas, Datuk Md Daud Che Ngah berkata, dakwaan Ibrahim yang menyifatkan ada serangan ilmu hitam yang mahu membunuh Anwar Ibrahim di dalam penjara itu adalah syirik semata-mata.

Zahid patut bercuti, kata Pemuda Umno


Related image
Ramai lagi akan berhijrah ke Bamboo River... 
Tahniah kepada Najib Razak dan Zahid Hamidi yang merintis jalan untuk ke Sg Buloh. Sejak UMNO berkuasa 61 tahun tidak pernah mantan PM dan mantan TPM ingin berhijrah ke Sg Buloh untuk bertukar angin, menambah pengalaman hidup, berdialog dengan cicak, mengkarung, lalat, lipas dan juga tikus mondok.  

Mengikut ramalan pawang yg mengawai segala jin dan iblis kedua makhluk ini tidak dapat diselamatkan lagi walaupun mandi tengah malam dengan 44 jenis bunga termasuk bunga tahi ayam. Dengan kuasa Allah dan undang-undang pintu Sg Buloh sudah terbuka untuk menerima kehadiran mereka tanpa taburan bunga dan tiupan gendang dan nafiri. 
Tumpang sekole.

Lokman: Asyraf bangsat gesa Zahid cuti seketika

Anggota Majlis Tertinggi (MT) Umno Datuk Lokman Noor Adam mencabar Datuk Asyraf Wajdi Dusuki agar meletakkan jawatan sebagai ketua pemuda agar beliau boleh mencabarnya dalam pemilihan semula.
Menerusi sesi siaran langsung di Facebook, Lokman menyifatkan Asyraf tidak layak memegang jawatan itu, susulan seruannya agar Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi bercuti seketika daripada jawatan presiden sementara menunggu perbicaraannya di mahkamah selesai.
"Ketua pemuda Umno sepatutnya menjadi kepala dalam memperjuang nasib rakyat...Dalam mempertahankan agama Islam, hak Melayu, bahasa Melayu dan Yang di-Pertuan Agong.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena