Thursday 25 October 2018

[Video Ngape tak tidur lagi haaaa, Bekas2 Menteri GELISAH Ketakutan! UmnoBN kuku besi masa berkuasa] One by one, akan ada lagi pemimpin UmnoBN bakal didakwa...Najib aje dah 38 pertuduhan!

Jumaat, 26 Oktober 2018
Foto Suara Rakyat.
BANGKOK - THAILAND. Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata akan ada ramai lagi bekas menteri dari BN bakal diheret ke muka pengadilan.
Beliau berkata, Kerajaan PH akan berterusan memerangi rasuah, salah guna kuasa atau kesalahan lain yang dilakukan oleh kerajaan terdahulu.
Katanya, tindakan itu selari dengan prinsip kerajaan hari ini yang mahu bertindak berlandaskan kedulatan undang-undang.

KRIKK.. KRIKK.. KRIKK..
TIDAK HERANLAH TIBA-TIBA SEKARANG DAH ADA PEMIMPIN-PEMIMPIN UMNO DAH MULA BODEK NAJIB & ANWAR untuk nak selamatkan diri... haaaa
Foto Otai BERSIH.
One by one, more BN leaders will be hauled to court – Dr M
Ramai lagi pemimpin Umno akan ke mahkamah, kita buat satu per satu.
Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad telah menyatakan bahawa lebih banyak pemimpin BN akan dibawa ke mahkamah, menurut satu laporan berita.

Bercakap pada satu majlis di Thailand, beliau berkata kerajaan Pakatan Harapan akan terus membenteras rasuah kerajaan terdahulu, penyalahgunaan kuasa dan salah laku berat dan lain.
Mahathir berkata Malaysia telah menderita selama sembilan tahun di bawah kepimpinan bekas perdana menteri Najib Abdul Razak.

Dia menuduh pentadbiran sebelumnya mengabaikan rakyat dan melakukan kesalahan.
"Sudah tentu, akan ada lebih banyak tindakan yang diambil terhadap individu lain. Kami tidak boleh membawa ramai individu ke mahkamah pada masa yang sama.
"Kami akan melakukannya satu demi satu dan memberi tumpuan kepada bekas Perdana Menteri (Najib)," katanya dipetik Sinar Harian.

Pagi ini, Najib ditahan dengan enam pertuduhan tambahan, membawa jumlah tuduhan terhadapnya kepada 38 pertuduhan.
Minggu lalu, Presiden dan bekas timbalan perdana menteri, Ahmad Zahidi didakwa dengan 45 tuduhan pengubahan wang haram, pecah amanah jenayah dan menerima suapan.
Sebelum ini, bekas pembantu Najib, Isham Jalil mendakwa lebih banyak pemimpin Umno akan diseret ke mahkamah ketika Mahathir menjadi perdana menteri sekarang.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena