Friday 26 October 2018

[Video Comedy Court - What Jho Low Should Have Done] Adel Ahmed Al-Jubeir mengesahkan derma 2.6 billion bukan dari Arab Saudi & Betoi ke semua kes2 pembunuhan Altantuya Shariibu, Kevin Morais, Ahmed Najid, PI Bala, Pengarah Kastam Putrajaya, Azilah Hardi (?) berkaitan 1MDB?

Sabtu, 27 Oktober 2018

Foto Yen Azril.
Yen Azril 
Perdana Menteri Tun Mahathir menerima kunjungan hormat Menteri Luar Arab Saudi Adel Ahmed Al-Jubeir di Bangunan Perdana Putra, Putrajaya hari ini.
Beliau juga mengesahkan derma 2.6 Billion bukan dari Arab Saudi.
Related image
Otai BERSIH
Betoi ke semua kes2 ini berkaitan 1MDB? Dan betoi ke Fail siasatan akan dibukak semula?
1. Altantuya Shariibu - Ditembak dikepala dan dibom menggunakan C4. Badannya berkecai menjadi cebisan.
2. Kevin Morais - Tim. pendakwaraya siasatan 1MDB, dilemaskan dan disimen. Kuku kaki serta kuku tangannya dicabut tidak ditemui.
3. Ahmed Najid - Pengasas Ambank ditembak di parking kereta selepas buat laporan polis.
4. PI Bala - Penyiasat peribadi Razak Baginda, kena serangan jantung selepas membuat akuan bersumpah. Ada mendakwa terdapat kesan lebam di leher mandiang.
5. Pengarah kastam putrajaya, tuan shamsuddin yg mati ditembak kerana dikatakan membocorkan maklumat kemasukan barang perhiasan berlian tempahan rosmah..
6. Azilah Hardi - Bekas anggota UTK, dijatuhkan hukuman gantung oleh mahkamah pada 2016. Azilah mohon pengampunan sultan Selangor terhadap hukuman mati beliau. Info terkini tidak diketahui sama ada beliau masih hidup atau sudah digantung.
Hanya Sirul, bekas anggota UTK yang masih hidup. Beliau kini ditahan di pusat imigresen Villawood di Sydney. Menjadi tanda tanya bagaimana beliau berjaya melarikan diri dari penjara keluar negara sedangkan namanya telah disenarai hitamkan oleh imigresen Malaysia.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena