Tuesday 30 October 2018

[Video Mat Sabu: Pemimpin Luar Suka Najib, sebab Senang Nak Pegang 'BALL' Dia (1)] Apa pasal byk sangat player import drpd BN ni? PH ni mana arah tuju sebenarnya! Bebas rasuah baru boleh masuk PH - DSAI.

Selasa, 30 Oktober 2018
La la la la la la la la laa.....
Foto Thef Buyor.
Otai BERSIH - Thef Buyor 
Foto Otai BERSIH.
Dlm kalangan parti kita pun terima orang kuat BN jadi calon pemilihan PKR di cabang B.Datuk..knp nak bantah MP BN masuk bersatu..hahahahahahahahhahah.
Foto Otai BERSIH.
Dlm kalangan parti kita pun terima orang kuat BN jadi calon pemilihan PKR di cabang B.Datuk..knp nak bantah MP BN masuk bersatu..Kan? Kan? Kan?
Otai BERSIH
Foto Otai BERSIH.
Dlm kalangan parti kita pun terima orang kuat BN jadi calon pemilihan PKR di cabang B.Datuk..knp nak bantah MP BN masuk bersatu.. betul tak?
Otai BERSIH
Foto Otai BERSIH.
Kamal Ayob Aku rasa tak sedap hati jer Otai weh...PH ni mana arah tuju sebenarnya? Player import yg game mrk kotor makin ramai dalam team...takkan kita kena game nih?Huhuhu
Foto Otai BERSIH.
Bebas rasuah baru boleh masuk PH - DSAI

PH tidak akan sewenang-wenangnya menerima kemasukan ahli Parlimen Umno yang dikatakan melompat parti ke dalam Bersatu.

Ketua Umum PH, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, PH akan berbincang dan meneliti status ahli Parlimen Umno agar betul-betul bebas daripada sebarang tindakan undang-undang oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

Menurut beliau, merujuk kenyataan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad, PH akan berunding mengenai perkara ini dalam Majlis Presiden PH.

"Seperti yang Dr Mahathir sebut, kita (PH) akan teliti. Kita akan tengok biar bebas rasuah dulu dan bincang bersama," katanya ketika ditemui media di lobi Parlimen, hari ini.

Anwar yang juga Presiden PKR juga mengakui tidak adil buat pengundi yang memilih PH kemudian menerima masuk ahli-ahli Parlimen daripada Umno yang melompat.

"Betul sebab itu kita harus teliti dan pertimbangkan tapi ini negara demokrasi".

"Saya rasa ini adalah opsyen, tetapi saya rasa perkara ini perlu dibincangkan berdasarkan parameter dan kita akan lihat isu dan prinsip. Sama ada kita perlu berkompromi tentang prinsip atau hal lain,"- ujarnya.

Terdahulu, Timbalan Presiden Bersatu, Datuk Seri Mukhriz Tun Mahathir berkata, pemimpin Umno yang ingin menyertai Bersatu akan disaring bagi memastikan mereka ‘bersih’ dan mampu mendukung budaya politik baharu PH.

Beliau berkata walaupun Bersatu menyatakan kesediaan menerima sesiapa sahaja yang berminat menyertai parti itu termasuk anggota dan pemimpin Umno, namun perlu memenuhi syarat-syarat tertentu.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena