Friday 26 October 2018

[Video Umno HIDUP Segan, MATI Liat Sungguh] Datuk Razlan: Semua MT Umno letak jawatan pun, ada orang lain boleh pimpin..Ek eleh, ingat lagi provok "saya cakap you diam" & Pelik tapi benar kalau ada kritikan dari ahli bazooka, meriam dihalakan untuk menembak sesama sendiri.

Jumaat, 26 Oktober 2018

Semua MT Umno letak jawatan pun, ada orang lain boleh pimpin

Datuk Razlan Saya cakap 'you' diam

Bekas ketua Pemuda Umno Wilayah Persekutuan Datuk Razlan Rafii hari ini menyatakan kekesalan berhubung pertengkaran dalaman Umno yang menurutnya mengundang kerugian besar kepada parti itu sendiri.
Razlan berkata demikian sebagai mengulas pertelingkahan melibatkan Anggota Majlis Tertinggi Umno Datuk Lokman Noor Adam dan Ketua Pemuda Umno, Datuk Asyraf Wajdi Dusuki.
Mengulas pertelingkahan itu, Razlan berkata Pemuda Umno "tidak salah" untuk memberi pandangan kerana setiap anggota berhak menyatakan pendirian.
Bercakap kepada Malaysiakini hari ini, Asyraf enggan melayan tuntutan Lokman dan menjelaskan keputusan untuk menggesa Zahid bercuti adalah keputusan sebulat suara yang dicapai dalam mesyuarat Pemuda Umno semalam.
Mengulas lanjut, Razlan berkata perangai dan corak pemimpin Umno dari segi menerima kritikan tidak berubah meskipun sudah kehilangan kuasa dalam tampuk pemerintahan kerajaan.
"Pelik tapi benar, sehingga sekarang, kalau ada kritikan dan teguran dari ahli sendiri, bazooka, meriam malah senjata sekecil pistol pun akan digunakan dan dihalakan untuk menembak sesama sendiri.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena