Tuesday 30 October 2018

[Video Azeez, Nazri tak boleh!, Tangkap bekas menteri jika dakwaan berasas] Cewi sangat, diKANGKANGnya Piala Malaysia? Presiden PAFA mohon maaf bergambar tepi kolam! Tan Sri Abu Kassim: RM2.6 bilion BUKAN DERMA.

Selasa, 30 Oktober 2018
Cewi sangat, diKANGKANGnya Piala Malaysia?

Presiden PAFA mohon maaf bergambar tepi kolam

Presiden Persatuan Bola Sepak Perak (Pafa), Hasnul Zulkarnain Munaim memohon maaf kepada rakyat Malaysia berikutan tular foto beliau bergambar dengan trofi Piala Malaysia di tepi kolam renang, minggu lepas.
Beliau yang juga Exco Komunikasi, Multimedia dan NGO negeri berkata beliau tiada niat untuk menjatuhkan martabat serta keunggulan piala kebangaan peminat bola sepak negara itu apabila bergambar di tepi kolam renang.
- Bernama
Mk
Foto Suara Rakyat.
KUALA LUMPUR, 30 Okt ― Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mendapati dakwaan RM2.6 bilion yang diterima Datuk Seri Najib Razak daripada Arab Saudi bukanlah derma.

Suruhanjaya itu mendapat maklumat sahih selepas pertemuan dengan Biro Penyiasatan Persekutuan (FBI) dan Jabatan Kehakiman (DOJ) Amerika Syarikat, kata ketua pengarah Pusat Governans, Integriti dan Antirasuah Nasional (GIACC) Tan Sri Abu Kassim Mohamed.

JIKA mahkamah memutuskan Najib sabit kesalahan pada dakwaan RM2.6 bilion itu kelak, adakah K'jaan Arab Saudi telah menipu?

Sama2 kita nantikan perjalanan mahkamah nanti..

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena