Sunday 28 October 2018

[Video Siapa Arah BOM Altantuya? PM luar biasa KLEPTOKRASI] DAP anggap terima MP dari Umno amalan 'tak sihat'.

Isnin, 29 Oktober 2018
Kalau buat forensic examination on the content pun kita dah tau these letters  originated from the same source. As Dr.M said, let him spew more farts... 
Tumpang sekole.

DAP anggap terima MP dari Umno amalan 'tak sihat'

Pengerusi DAP Tan Kok Wai berkata amalan parti komponen Pakatan Harapan (HARAPAN) menerima anggota parlimen yang pernah berada dalam Umno sebagai "tidak sihat".
Kenyataannya itu dua hari selepas anggota parlimen Jeli Datuk Seri Mustapa Mohamed menyertai BERSATU, selepas keluar Umno kira-kira sebulan lalu.
Beliau berkata apatah lagi HARAPAN belum pun sampai enam bulan menang PRU ke-14 dan membentuk kerajaan persekutuan.
“DAP tidak pasti sama ada lebih ramai Ahli Parlimen UMNO akan menyertai parti komponen HARAPAN, termasuk DAP sendiri.
“Namun, kami tidak menggalakkannya kerana tindakan menerima mereka yang mahu melompat parti ini bukan sesuatu amalan yang sihat, memandangkan belum pun enam bulan sejak PRU yang lalu,” katanya seperti dipetik Berita Harian, hari ini.
Menurut laporan itu, kenyataannya itu bagi menjawab seorang perwakilan DAP Wilayah Persekutuan yang menyuarakan kebimbangan berhubung perkara itu dalam Konvensyen Biasa Negeri DAP Wilayah Persekutuan 2018, di Kuala Lumpur.
Semalam, Anggota Majlis Tertinggi BERSATU Datuk A Kadir Jasin memberi gambaran ada 40 lagi anggota parlimen Umno yang akan keluar parti itu.
Katanya, beliau turut mendengar khabar angin ada antara mereka yang mahu menyertai BERSATU, tetapi menegaskan parti itu tidak akan menerimanya begitu saja.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena