Thursday, 7 February 2019

[Video BEKU AKAUN PAS JIKA BENAR, kata Najib] Inna lillahi wa inna ilaihi raji'un kepada 4 beranak yang maut di Kota Tinggi & NIK ABDUH KATA DIA BAIK DENGAN SPRM.

Jumaat, 8 Februari 2019
Imej mungkin mengandungi: 1 orang

Inna lillahi wa inna ilaihi raji'un

 kepada 4 beranak yang maut di Kota Tinggi.


Pakatan Harapan Supporters
Najib kata tidak pernah beri duit kepada PAS.
Macamtu pun MA PAS puas hati penjelasan Najib.
Haru..
Nik Abduh mengaku ambil duit kenapa tak puas hati pula?

NIK ABDUH KATA DIA BAIK DENGAN SPRM.

AHLI Parlimen Bachok Nik Muhamad Abduh Nik Abdul Aziz kata dia sedia disiasat oleh SPRM. Kalau tidak sedia pun “adik Nik wei” bila dah ada report polis dan SPRM ada keperluan untuk menyiasat mereka akan panggil sama ada sedia atau tidak. Bekas PM dan beberapa menteri juga baik dengan SPRM, mereka juga disiasat.

Beliau juga seakan tidak berasa apa-apa kerana katanya dia dan partinya baik dengan SPRM. Baik atau atau tidak bukan bermakna siasatan itu mengambil kira hubungan baik itu. Kita doakan semoga beliau dapat menjawab semua persoalan yang dibangkitkan disepanjang siasatan itu nanti, kalau ia dipanggil. Cuma hendak diingatkan bunyi khabar kalau SPRM mengadakan siasatan ia bukan main-main segalanya akan diselidik dan dikelek.
Imej mungkin mengandungi: teks
Imej mungkin mengandungi: teks

2 comments:

Unknown said...

Yg wat Copy paste tu pun bodoh. Sgt2 bodoh. Dh bunting br nk nikah.

nick said...

Puak2 ni mengaku ulamak dan alim lagi suci tapi perangai nak hasut dan nak kutuk begitu tebal dalam diri. Kalau betul ulamak dan geng alim, terima berita akan disisat dulu sebelum disebar kerana ada rasa takut kpd Allah (tabayun?). Bukannya bila dah terbukti sebar fitnah yang dah merebak merata2 baru nak mengaku salah dan mohon maaf. kalau jenis macam tu bukan namanya Ulamak dan alim tetapi manusia biasa yang jenis jahil. Terus terang, puak2 ni semua mengaku ulamak tetapi perangai dan akhlak mereka semua hancusss! Dari hj hadi sampai kepada imam masjid yang celupar nak menjiratkan Wan Azizah, semuanya bukan ulamak tetapi haprak!

Nick.
Cape Tiger.

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena