Tuesday 28 January 2014

PAS, DAP sokong Anwar Tanding di Kajang

Selasa, 28 Januari 2014
Gambar: Sementara otai2 PKR, PAS, DAP belum bercakap..biarlah budak2 mereka beromong omong apa yang mereka suka...asal jngan sampai bertumbuk sudahlah...lepas tu , berbaik baiklah..bersalaman sesama sendiri n bersatu teguh....

Sementara otai2 PKR, PAS, DAP belum bercakap..biarlah budak2 mereka beromong omong apa yang mereka suka...asal jngan sampai bertumbuk sudahlah...lepas tu , berbaik baiklah..bersalaman sesama sendiri n bersatu teguh....
Gambar: Kemelut Yang Menghasilkan Kerja Gila ! 

Apakah tiada Calon lain ke selain DS Anwar Ibrahim untuk dijadikan Menteri Besar Selangor, sudah KETANDUSAN Pemimpin PR ke untuk dilantik sebagai Menteri Besar Negeri Selangor, macam mana hendak MEMERINTAH KERAJAAN PUSAT kalau untuk menjadi Calon Menteri Besar pun tak ada beb, bagaimana kalau DITAKDIRKAN kedua-dua WATAK UTAMA dan WATAK TAMBHAN KEMELUT Meninggal Dunia serentak ?... kah kah kah !. http://inderasipejuang.blogspot.com/2014/01/kemelut-yang-menghasilkan-kerja-gila.html

1 comments:

sooo said...

DATUK YIP KUM FOOK (Peguam) kaya kerana menipu dan menipu wang Kuil(SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE) atau harta kuil..ini adalah karma yang sangat buruk dan dia akan menderita dan dia akan masuk neraka apabila dia mati, tiada siapa yang mengasihaninya.

Kami sangat tahu, dia membeli sijil peguam dari institut undang-undang untuk bermain politik(MCA), sebelum menjadi peguam, dia berniaga seperti perabot di Taman Daya, Kepong..dan dia adalah pemandu lori untuk menghantar perabot.

Kini beliau(dia) sangat terkenal di internet kerana ramai yang komen dan post, juga merungut segalanya...ini sangat memalukan dan jelik bagi masyarakat Buddha dan Cina di Malaysia.

Kami harap, dia boleh benar-benar tahu dia silap dan kami harap boleh menutup pejabat peguamnya tidak lama lagi, kerana semua orang tahu tentang dia(anda)

Oleh Uncle Chong, Taman Ehsan…Kepong

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena