Sunday 29 June 2014

Negeri Johor berjaya "MENYAKITI HATI UMAT ISLAM"...PESTA BEER!

Ahad, 29 Jun 2014

NEGERI JOHOR AKAN MULA SAMBUT RAMADHAN DENGAN PESTA BEER!

Posted by 

NEGERI JOHOR AKAN MULA SAMBUT RAMADHAN DENGAN PESTA BEER!!! Tahniah !!! Kerana berjaya "MENYAKITI HATI UMAT ISLAM".

Suasana di Johor "Bagai Zaman Penjajahan Orang Kafir", Para Penguasa yang berkuasa "BAGAI TELAH HILANG KUASA", Orang Asing sewenang-wenangnya melakukan APA SAHAJA di Johor tanpa perlu rujuk atau tanpa rasa hormat kepada perasaan Masyarakat Tempatan Orang Islam yang menyambut Bulan Yang sangat Mulia ini.

AGAMA RASMI NEGARA DAN KETUA AGAMA ISLAM Tidak langsung dihormati. Pegawai-pegawai yang sepatutnya membuat pemantauan terlalu sibuk hingga "mata mereka juling".

INI ADALAH TANDA AWAL PENJAJAHAN ASING BERMULA DI JOHOR. 

Satu Pertanyaan dari saya, Adakah ada ahli keluarga Ketua Agama yang mempunyai saham dalam Projek ini? HINGGA MENYEBABKAN TELUR-TELUR Pegawai yang sepatutnya menjalankan kerja-kerja PEMANTAUAN telah "pecah".

Tolong dapatkan saya siapa Pengerusi/Pengarah Syarikat ini yang"TIDAK BERHATI PERUT DAN MENGHINA UMAT ISLAM DI JOHOR ini".

Kalau ada sesiapa yang BERANI , tolong "CUBITKAN" BAGI Pihak saya.Ya!!

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena