Wednesday, 18 June 2014

Shahrizat Abdul Jalil Bida WA10E dengan harga RM20,000...

Khamis, 19 Jun 2014

Shahrizat Abdul Jalil Berjaya Bida WA10E Dengan Nilai 20,000.



Dengan 20,000 tue aku boleh jadikan deposit untuk beli rumah ataupun berniaga. Macam tue la yang ada dalam pemikiran rakyat marhaen macam aku. Jadahnya aku nak berhabiskan beribu2 ringgit untuk beli no plat. Orang yang sangat kaya pun aku rasa akan fikir dua tiga kali juga melainkan dia betul2 dah tatau nak buat apa dengan duit dia yang banyak berkepuk2 tue maka mungkin la dia sanggup nak beli no plat mahal2.

Yang paling mahal sekali WA1E. Yeo Geok Beng. RM180,000.00. Ini ada kaitan dengan kroni2 UMNO ke takde? Sapa2 tolong la check ek.

KAH KAH KAH

WA6E no 2. Danny Yin Yew Kuan. RM70,000.

Gila ah.

Beratus2 ribu punya harga. Rumah kos rendah pun kalah dibandingkan dengan no plat wei. Aku rasa JPJ untung kaw2 punya dengan no plat neh. Itu pasal dulu ada cadangan nak beri hak buat no plat kat JPJ aje. Kedai2 biasa tak boleh buat. Nasib baik cadangan batal. Hatta jual no pun kemain untungnya lagi. Inikan pula ko jual komponen2 no plat. Tak puas2 untung lagi ke hapa ko neh JPJ?

KAH KAH KAH

Korang tengok ek. Berapa banyak orang2 kaya kat Malaysia neh. Aku dan ko aje yang tak berduit kot. Nak beli no2 plat neh. Redha je la.

Tengok gambar jap ;


Ini semua tender baru2 punya. Bulan ini. Nampak tak ratus ribu orang beli no plat. Yang murah pun ada. RM360. Haha steady je si Mohammad Asri bida. Sekali dapat la pula. No plat neh pun sebenarnya bisnes juga. Aku pun tatau. Baru tahu. Korang tengok je la kat sini. Kalau rajin g godek satu persatu gambar. Kot2 dapat nama menteri2 BN yang bida ke.. boleh buat isu.

Kbai.

Ameno World


0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena