Monday, 30 June 2014

YB Tan Hong Pin cuba berpuasa selama seminggu dalam bulan Ramadhan...Umno jugak yang meroyan!

Isnin, 30 Jun 2014

PERBUATAN SETIAUSAHA PEMUDA DAP INI PASTI AKAN BUAT MACAI-MACAI UMNO TERMASUK PERKASA DAN ISMA MEROYAN PIANG?

Apa nak jadi dengan Setiausaha Pemuda DAP ni .. sempena bulan Ramadhan sanggup bersama isterinya berpuasa selama 1 minggu untuk menghayati dan merasai umat Islam berpuasa.

Ini sudah lebih .. pemuda-pemuda MCA, Gerakan, PPP, MIC, SUPP, SPDP, PRS, PBRS, UPKO, LDP dan PBS pun yang dianggap juak-juak UMNO sebagai rakan-rakan mempertahankan Islam dalam UMNO pun tidak berani nak berpuasa sedangkan DAP siang malam pagi petang 1 hari 24 jam 1 minggu 7 hari tidak kira masa dan tempat sentiasa labelkan DAP sebagai anti, benci dan tindas Islam Setiausaha Pemudanya pula suami isteri melakukan puasa tahan lapar dan dahaga.


"1 Ramadhan, jam 5 pagi: SU Pemuda DAP YB Tan Hong Pin (Adun Mengkibul) dan isteri bersahur di rumah Sdr Suhaizan Kayat, Ketua Pemuda PAS Malaysia. YB Tan Hong Pin akan cuba menghayati puasa selama satu minggu dalam bulan ramadhan kali ini."
Posted by 

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena