Thursday, 19 June 2014

Penjawat Awam (Pegawai Khas) Yang Memiliki Lamborghini Aventador?

Khamis, 19 Jun 2014

 Nedim Nazri Penjawat Awam Yang Memiliki Lamborghini Aventador?


Jealous Tak?
Apa nak jeles kan.. Kalau bapak ko menteri, konfem ko akan mintak bagai.. Setiap segala projek mewah mesti ko bleh sapu.. Janji kena bijak untuk uruskan.. And satu lagi, bapak ko sendiri takkan nak tengok anak merana.. Tu logikal thinking la.. And perkara lumrah berlaku kat mana-mana.. Dalam swasta sekalipun banyak berlaku..

Tapi itulah yang duk gembar gembur.. Nedim selamba derk jer dapat nora danish.. Selamba jer hari-hari nora bagi 5 bintang kat nedim..

Sebagai muslim, more better mintak pendakwah seluruh malaysia pergi berdakwah orang atasan.. Tiup tiup bagi bukak mata.. Kemewahan tu kena bagi-bagi kat orang miskin.. Kg Chubadak tu bukan perkampungan untuk di per Yahudi kan ... Dibuat macam rakyat rohigya..

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena