Wednesday 24 August 2016

[Video saman DOJ] MENTAK KEDARAH DUIT RAKYAT! Perjuangan ini untuk Anak Muda..."Mencuri berbilion ringgit duit rakyat terus bebas, siapa le agaknya ye?"

Rabu, 24 Ogos 2016


Mohon pihak berkuasa tidak pilih kasih. Jangan hanya mencari kesalahan pembangkang, sedangkan yang terang lagi bersuluh mencuri berbilion ringgit duit rakyat terus bebas.
Tahniah adik Anis Syafiqah yg dpt sokongan ibu bapa demi perjuangan bersama rakyat..!!

Alhamdulillah, moga sebagai kekuatan kpd adik Anis Syafiqah untuk terus menentang kezaliman . Perjuangan ini untuk Anak Muda . Anak Muda pemimpin masa depan negara . Allah sentiasa bersama org2 yg benar !!!


Nampaknya seperti seakan-akan tiada kelihatan pada 'satu pihak' yang akan tampil untuk memberi keterangan diperbicaraan tersebut. YANG MEREKA HANTAR HANYA 'pemerhati'' sahaja.

TAHUKAH ANDA...
2 telah ditahan oleh pihak berkuasa dan 2 lagi iaitu ANAK TIRI NAJIB RAZAK yg juga anak kandung ROSMAH dan Jho Low tidak peduli kerana yang dirampas itu BUKAN aset yang dibeli dgn wang mereka sendiri tetapi disonglap dari 1MDB...


0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena