Sunday 21 August 2016

[Video Ambik nko Nawi] Dr M: Adakah Riza Aziz anak tiri Agong? Riza & Jho Low di mahkamah AS esok...Mama TAK NAK DATANG JENGUK KA PI AMERIKA.

Ahad, 21 Ogos 2016

ADAKAH anak tiri Najib, Riza Aziz akan jejak kakinya di Amerika esok hari ??!!

Biasanya kalau anak dibicarakan di mahkamah sudah tentu kaum keluarga terutama MAK BABAK MEREKA turut hadir ke mahkamah sbg motivasi & sokongan moral kpd anak mereka..

NAJIB, ROSMAH TAK NAK DATANG JENGUK KA PI AMERIKA BERI SOKONGAN MORAL KEPADA ANAK KAMU !!!.. atau KAMU takut nak terbang DAN JEJAK KAKI di Amerika...

FINALLY !!!.. Ambik nko Nawawi...

Majlis Kerabat Diraja Kedah dah 'sound'.. "Nawawi perlu minta keampunan secara rasmi kepada Yang di-Pertuan Agong dan BUKANNYA MELALUI MEDIA".

INGAT BUKAN MELALUI MEDIA !!!

TAHUKAH ANDA..
JIKA Nawawi mohon maaf & menarik balik kenyataan itu.. bermakna Najib adalah MO1 yg dinamakan oleh DOJ... jadi beliau akan pertahankan mati-matian MO1 adalah Agong, bukannya Najib..

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena