Sunday 28 August 2016

[Video] Kejam Betul Najib ni!!~ "Kerajaan Potong Biasiswa Kepada Pelajar"! Terima kasih petugas ARiF, KANUN dan Medic Team.

Ahad, 28 Ogos 2016

Nota Penghargaan (AMANAH)
TERIMA KASIH KEPADA SELURUH PETUGAS & DEMONSTRAN
Saya merakamkan sepenuh penghargaan dan terima kasih kepada sekalian petugas (ARiF,KANUN dan Medic Team) serta seluruh demonstran yang berhabis wang ringgit dan masa untuk sama-sama menjayakan Himpunan #TangkapMO1 kali ini.
Komitmen tidak berbelah-bahagi ini sama sekali tidak terbayar dan amat bernilai dalam usaha kita melawan rasuah, penyalahgunaan kuasa dan penyelewengan dana negara. Setiap keringat dan lelah dalam hela nafas kita sepanjang fatrah #TangkapMO1 ini pastinya tidak akan tersia-sia dan bakal memperoleh ganjaran selayaknya di akhirat kelak.
Kini, masa untuk bergerak perlahan atau 'alon-alon' kata orang Jawa, telah berlalu. Keadaan genting amat menuntut untuk kita bermati-matian mengukuh organisasi parti dan memperkemas jentera pilihanraya, berdepan juak-juak kleptokrasi di medan demokrasi.
Semoga terus kuat, berjiwa muda dan cekal menghadapi hari-hari mendatang. Kita jumpa dalam #Bersih5 nanti!
Shazni Munir Mohd Ithnin
Naib Ketua Pemuda @ Pengarah Mobilisasi Pemuda AMANAH

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena