Thursday 18 October 2018

[Video O O YAO YAO YA BONGKAR] Presiden UMNO & Bekas Presiden UMNO dihadapkan ke SPRM serentak hari ini! Mana pejuang reformasi? Soal anak Zahid

Khamis, 18 Oktober 2018

Foto Suara Rakyat.
#HariIniDalamSejarah

Presiden UMNO & Bekas Presiden UMNO dihadapkan ke SPRM serentak hari ini utk beri keterangan berhubung kes seleweng dana..

Korang tak kesian ker dengan mereka ini...🤣
Krikk.. Krikk.. Krikk..

Najib gives statement to MACC again

PUTRAJAYA: Former prime minister Najib Razak was called up by the Malaysian Anti-Corruption Commission (MACC) to give his statement again today, apparently in relation to the probe into 1MDB.
An MACC source said Najib came to the commission’s headquarters here at about 9am and left some four hours later.

Zahid at MACC again, likely to face charges


PUTRAJAYA: Former deputy prime minister Ahmad Zahid Hamidi has arrived at the Malaysian Anti-Corruption Commission (MACC) headquarters here for more questioning over the alleged abuse of funds in his family-run foundation.
This is the sixth time he has been called to assist in investigations. He is expected to be charged at the Kuala Lumpur Sessions Court tomorrow.
FMT.

Mana pejuang reformasi? Soal anak Zahid

Anak perempuan kepada Presiden Umno Datuk Ahmad Zahid Hamidi, Datuk Nurulhidayah Ahmad Zahid mempersoalkan di mana pejuang-pejuang reformasi ketika bapanya ditangkap.
Bercakap di hadapan kira-kira 200 penyokong dan petugas media di depan bangunan SPRM petang ini, Nurulhidayah berkata beliau tidak sedih dengan penahanan bapanya tetapi ' terlalu geram dan benci'.
"Saya terlalu geram dan benci, perasaan ini saya simpan dari tahun 1998. Saya bercerita pasal orang malam ini dikurung oleh orang sama bernama Mahathir Mohamad.
"Di mana pelaung-pelaung reformasi seperti Hishamuddin Rais? Mana sahabat-sahabat universiti saya? Mana Anwar Ibrahim yang pertahankan reformasi?
"Tidakkah Anwar dan Nurul Izzah nampak apa yang berlaku?" soalnya.
Zahid pernah menjadi penyokong kuat Datuk Seri Anwar Ibrahim dan ditahan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) sehari selepas bekas timbalan perdana menteri itu ditangkap di bawah akta yang sama.
Turut hadir dalam himpunan solidariti itu ialah isteri Zahid, Hamidah Khamis, anggota Majlis Tertinggi Umno, Datuk Lokman Noor Adam, bekas pengarah bahagian komunikasi strategik Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA) Tun Faisal Ismail Aziz dan pelakon Ellie Suriati.
mK.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena